Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 for alt og ingenting om dagen jeg..... :-( Er 16+3 i dag og er så bekymrer meg sånn for at alt er bra med den lille. Har ikke fått noe særlig mage, naturligvis og kjenner heller ikke noe liv, og ganske naturlig tror jeg.... Men likevel er jeg livredd for at lille smurfen ikke skal leve eller være friskt og velskapt.... Er det noen andre som har følt det sånn, og hvordan var magen deres i uke 16?
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Det er helt vanlig å ha det sånn! Men jeg kan trøste deg med at det blir bedre når du begynner å kjenne liv og har vert på ultralyd. Før dette føler en kanskje at en ikke har helt kontroll på ting. Jeg var på ultralyd i uke 18+3 og da hadde jeg akkurat begynt å kjenne litt liv, så kanskje er det ikke så lenge til du får den etterlengtede bekreftelsen:) og så skal du vel snart på ultralyd. Jeg hadde litt mage i uke 16, men det betyr ikke at DU skal ha mage i uke 16, din mage kommer når den kommer:) Visst det er noen uker til ultralyd kan du kanskje høre med jordmor eller lege om du kan få komme og høre hjertelyden fordi du bekymrer deg sånn. Jeg fikk høre den første gang når jeg var 15+5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå