prins07 og spire i magen <3 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Min gutt har fått påvist melkeallergi, og måtte over på Nutramigen erstatning. Noe han syns smaker helt grusomt. Han vil nesten ikke drikke noe melk. Får i han ca 200 ml tilsammen i løpet av en dag. Men han vil nesten ikke drikke vann heller....hvor mye vann drikker deres små i løpet av en dag? Til måltider og ellers? Jeg har gitt han litt solbærsaft jeg da....slik at han får i seg litt væske, og det syns han er kjempe godt.....=) hehe..
snoopy_me Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Min gutt drikker LITE! han får ei flaske melk til en brødskive på dagen.. Da drikker han ca 130ml.. Får melk til kveldsgrøt og da drikker han kansje 30ml.. Vann til frokost og middag, men der er ekstremt lite.. Forsøker å få i han litt iløpet av dagen. men han vil ikke ha.. Er litt rådvill selv, synes det er lite.. Han får pupp på natt og i 7 tia om morran.. det er da litt veske iallefall.. Han vil ikke ha pupp heller på dagtid..
prins07 og spire i magen <3 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 ja det var og litt lite... legen hans påstod at han burde få i seg 750 ml melk i døgnet... syns det hørtes veldig mye ut. han er jo 7,5 mnd og spiser tre måltider med fast føde.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg blandet vannet med litt usukret eplejuice og da drikker snuppa... (hun drikker ikke sånn voldsomt, men får i hvertfall i henne veske ved siden av grøten.)
Gutt 2010 + jente 2007 Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Jeg spurte hs om dette også og hun sa 3-5 dl melk om dagen. Frøkna her er også 7,5 mnd. Er jo melk i grøten også. Så lenge hun var kvikk og fornøyd, og hadde noen våte bleier iløpet av dagen så var det ikke noe stress sa hun. Så her får hun pupp 4 ganger om dagen, 3 måltider, og bitte litt vann. Skal sies at jg har veldig lite melk igjen også. Tomt etter 5 min. omtrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå