æsj altså! Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg liker å få klem, men er ofte litt forsiktig med å gi dem. Klemmer gjerne min familie, ungene mine og mannen min. Men er ikke en som klemmer veninner og venner hele tiden. Skulle gjerne vært flinkere til det.
lenej :o) Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 JEPP! er en ekte klemmer!! vil du ha en klem fra meg? *klem* jeg klemmer på alt å alle egentlig!
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Hm.. vanskelig der. Jeg klemmer gjerne, og klemmer masse på snuppa, mini og sambo. Gode venninder får også en klem når vi treffes, og når vi går igjen. Men er litt selektiv. Har en litt pinlig historie på akkurat det. Svigerfamilien min bor så langt unna, og den ene søstra til sambo har jeg bare møtt 2 ganger før. Så kom di hit alle sammen, i forbindelse med dåpen for et par uker siden. Alle kom bort og skulle ha klem, men så ble jeg så innmari usikker på samboeren til søster'n..så vi sto liksom bare der og så dumt på hverandre. Han ville helt sikkert gi meg en klem, men har liksom bare såvidt hilst på han en gang før.. ble litt flau da ja
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Nei egentlig ikke. Klemmer masse på familie og nærmeste venner da! Det er jeg god på Kjæresten til bestemoren til samboer (faktisk!) er en ekstrem klemmer!!! Og jeg blir helt uvel av at den gamle mannen som stinker røyk skal klemme støtt og stadig!
☆Anonymia☆ Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 absolutt ikke en klemmer,utenom med mannen og mamma og pappa.. og i fylla da..DA er jeg en klemmer..men til vanlig ? nei..
Gjest Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Nei, det vil jeg ikke si.. Bare samboeren min, jenta mi, og mormor. kanskje annen familie når det er lenge siden vi har sett hverandre, og noen venninner. Men må ærlig innrømme at det mest er de som klemmer meg, jeg bare gir tilbake.. hihi..
Tøysetipp Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 He he he.. Artig tråd - er du en klemmer.. Jeg klemmer masse på småtrolla, men er vel ingen stor klemmer. Mine nærmeste venninner klemmer jeg innimellom, med et kyss på kinnet til og med. He he.. Har ikke sansen for å bli klemmet i tide og utide av bekjente.. Det må jeg si..
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 jeg er en klemmer, koser og nusser jeg, vil jeg si.. jeg klemmer folk, koser på venner, og gir bort masse nuss på kinnene til venner. såklart ikke til den grad at det blir rart ellerno men=P
Gjest Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Nix,absolutt ikke en klemmer.Bare mannen min og ungene jeg klemmer på.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Klemmer bare på sambo, Anniken og bestevenninnen min "frivillig". Svigermor er en skikkelig klemmer, så hun får også klem. Og mamma og pappa innimellom. Pluss i formelle sammenkomster som bryllup og dåp... Husker når vi var fjortisser, da drev jeg og venner og venninner og klemte og kyssa på hverandre i tide og utide...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå