Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 noen som har noen tips? Lillegutten skiter og tisser igjennom hver natt. Har prøvd å ha truse eller body over bleien så den sitter strammere men det hjalp ikke d heller... forferdelig irriterende ((
lille je Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Større bleie? Her har det stort sett vært pga at bleien ikke har klart å "ta unna" at det har gått igjennom.
☆Anonymia☆ Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 hvilken bleie bruker du ? jeg måtte skifte fra libero til pampers på grunn av dette og det har ikke lekket gjennom siden..
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 jeg har prøvd både libero og pampers. Lillegutten er vel ca 6,5 kg nå og jeg bruker nr 3 til pampers. Det er vel 4-7kg tror eg... han lekker ikke om dagen for da skiftere jeg oftere på han men om natten så er d liksom ikke plass i bleien til det som kommer. Orker ikke vekke han eller ha klokke på selv for å skrifte midt på natten...
☆Anonymia☆ Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 passer på du på å legge tissen ned ? slik at den peker ned og ikke opp ?
mamma til c og d Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Jeg har alltid brukt et nr str bleie enn vekt og det fungerer helt fint her har brukt str 4 siden hun var 6 kg ca. Har gjort det hele tiden med første mann og eller og fikk jeg det problemet
lille je Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Jeg tror nok du må opp i størrelse jeg! Han er jo snart 7 kg. Vi har alltid måttet bytte før vi passerte "vektgrensa".
Miss L å di Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 han her og lekker, men ikke fordi han tisser for mye... kanskje vi skal prøve pampers..?
hm hm Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Vi har også brukt en str større hele veien. Han er 12 kg nå og vi har brukt fra 13 kg + leenge
Gjest Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 hihi ja tissen ligger ned skal kjøpe større bleier idag.. tusen takk for tips alle dere. )))
EvaL Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Gå opp en størrelsen i bleiene til en større og tykkere bleie. Vektgrensene som står på pakkene er bare en anbefaling og betyr ikke at den passer alle barna, så ofte må man bytte størrelse en god stund før vekta stemmer med det som står på pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå