Gå til innhold

hei sukkerlinn!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med du har hoppet inn her på 2 tri- endelig!!:) Og velkommen skal du være:)

jeg prøvde å sende deg en postmelding nå, men fikk opp en beskjed om at poskassen din var full.. Håper alt står bra til med deg, og så får du skrike ut når det er plass i postkassen din igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oii, nå følte jeg meg superviktig ;-) hehe..

Tuuusen takk, endelig ferdig med 12 første uker! Herlig :D

Åja.. så rart du fikk beskjed om det og ikke jeg :-) men da skal jeg jammen løøpe og slette litt, så bare send når du får tid igjen :-)

Skrevet

Skriver en postmld til deg nå jeg da:)

Skrevet

*glede seg* Hva gjør du hjemme nå egentlig? Trodde du jobbet dagtid jeg :-) Du er vel ikke blitt sykmeldt?

Skrevet

kom opp at internettsiden ikke kunne vises når jeg trykket send.. så du må skjekke om du mottok posten min.. arg..og jeg som skrev den lange mailen til deg!! typisk..hehe

jeg er student og har kun jobb ved siden.. hadde skole til 1 i natt,kurs, så da har jeg fri i dag:) du da? -var overrasket over at jeg fikk svar av deg så tidelig på dagen på en torsdag:)

Skrevet

Tror ikke den kom :P Hmmm.. ja typisk det! hehe.. best å lagre alt før man sender her inne altså.

Kan prøve å sende deg navnet mitt, så kan du legge meg til på facebook istedet :-)

Åja, heldig du da :-) Jeg jobber stort sett seint jeg.. har ikke fast stilling, så da må jeg nøye meg med seinvaktene. Men litt godt å sove litt lenge også, så klager ikke :-)

Skrevet

Kremt,kremt.. må nok innrømme at jeg sikkert er den eneste som går på to bein på denne jord som Ikke har facebook..hehe..

deilig å sove lenge ja!!:) jeg får snart juleferie og den skal nytes!!! er skikkelig b-menneske..og i 3 uker har jeg måttet stå opp halv 7..huff..

Kanskje vi kunne tatt en kopp kaffe eller noe i neste uke? nå er vi jo over den store faresonen:) -om du har har tid og lyst da:)

Skrevet

Hehe, åjjja ;-) Da er det på tide! Siden du har fridag har du goood tid til å lage deg en profil! hehe

Ja, superdeilig! Er skikkelig B-menneske jeg også, så nyter hver eneste dag jeg kan sove lenge frem til babyen kommer :-) Da er det slutt på slumringen tenker jeg! hehe,, Halv 7 er iallefall pain! Stakkars deg! :P

Jepp, det må vi prøve på :-) Jobber tidlig noen dager nesteuke, så da har jeg noen frikvelder til kaffe!

Skrevet

jeg har ikke så mye på menyen i neste uken, annet enn at jeg jobber kveld på onsdag! hva med tirsdagen om du har tid da?:)

Skrevet

Da jobber jeg 18:30, så vi kan godt treffes etter det? :-)

Skrevet

mener du at du jobber fram til 18.30? bare si et tidspunkt du, passer som sagt når som helst for meg:) skulle vi tatt turen til svare og berg(mener det er det det heter?)? synes det er så koslig der:)

Skrevet

Ja, hehe.. var det jeg mente ;-) Gikk litt raskt i svingene her! Kan ikke si en tid ennå, da jobbtidene blir forandret veldig nå før jul. Men kan gi beskjed i løpet av helgen, hvis det er greit? :-) Jepp, Svare er koselig! Det kan vi gjøre!

Skrevet

det går helt fint vet du! holder av tirsdagskvelden i tilfelle jeg da:) du får ha ein fin helg! jeg skal jobbe fredag,lørdag og søndag..men trives i jobben så det går greit:)

vi snakkes over helgen:)

Skrevet

fekk tlf fra fødeklinikken!!:):):) har fått ul-time 4 januar!! glede meg:):):):)

Skrevet

Oii, jeg er så sjalu!! :D Det er jo ikke lenge til! Bare jul, romjul, nyttår - også ultralyd! :-) Har du noen følelse av hvilket kjønn det er eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...