lykkelig-mamma Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har ikke vert her inne siden jeg fikk mensen ved forige pp. Gikk 16 dager over før tr kom, og ble veldig skuffet. Har i dag el, og vi gjorde et forsøk på å lage en liten spire i går kveld. Vi får bare håpe og ikke stresse for mye ) Hvordan går det med dere andre??
madde på pergo Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Joda, her går det greit=) Hadde EL den 25 November og håper og håper og håper så inderlig på at vi fikk det til denne gangen!!! Har bare prøvd i 3 mnd, men tiden går så sakte når man prøver!!!
Brillemamma Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Her kom mensen en uke over tiden(forrige onsdag..)... Så nå er vi snart klare for 2.pp her... Har kjøpt inn el tester, så blir spennende å se om det funker.. Er mye roligere nå enn i forrige pp, da var jeg så opptatt av å få det til med en gang liksom.. Nå er jeg inneforstått med at det kan jo ta tid..håper bare ikke så altfor lang tid...
lykkelig-mamma Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Ja forstår hvordan dere har det:) Vi har bestemt oss for å ikke kjøpe inn el-tester eller hamstre graviditets tester...Vi venter å ser om man blir kvalm vi bare. Vi ble veldig stresset av å ta alle testene...de negative testene!!! Så vi har bare droppet dem....ligger en graviditets test i skapet, i tilfelle kvamen en dag slår inn ) Vi vet jo alle at dette kan ta tid. Men vi ønsker fortsatt alle og en hver at det ikke skal ta lang tid med en selv.) Lykke til alle sammen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå