Gå til innhold

Hvordan går det med dere?? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vert her inne siden jeg fikk mensen ved forige pp. Gikk 16 dager over før tr kom, og ble veldig skuffet. Har i dag el, og vi gjorde et forsøk på å lage en liten spire i går kveld. Vi får bare håpe og ikke stresse for mye

:o)

Hvordan går det med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, her går det greit=)

Hadde EL den 25 November og håper og håper og håper så inderlig på at vi fikk det til denne gangen!!!

Har bare prøvd i 3 mnd, men tiden går så sakte når man prøver!!!

Skrevet

Her kom mensen en uke over tiden(forrige onsdag..)... Så nå er vi snart klare for 2.pp her... Har kjøpt inn el tester, så blir spennende å se om det funker..:) Er mye roligere nå enn i forrige pp, da var jeg så opptatt av å få det til med en gang liksom..:) Nå er jeg inneforstått med at det kan jo ta tid..håper bare ikke så altfor lang tid...:)

Skrevet

Ja forstår hvordan dere har det:) Vi har bestemt oss for å ikke kjøpe inn el-tester eller hamstre graviditets tester...Vi venter å ser om man blir kvalm vi bare. Vi ble veldig stresset av å ta alle testene...de negative testene!!! Så vi har bare droppet dem....ligger en graviditets test i skapet, i tilfelle kvamen en dag slår inn :o)

Vi vet jo alle at dette kan ta tid. Men vi ønsker fortsatt alle og en hver at det ikke skal ta lang tid med en selv.:o)

Lykke til alle sammen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...