Mininni Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 De siste to dagene har jeg hatt det jeg tror er kynnere - det kjennes akkurat ut som en muskelkrampe nederst på magen, strammer veldig i noen sekunder før det slipper opp igjen. Føles i grunnen på samme måte som krampe i leggen e.l. - lignende type smerte. De har kommer etter at jeg har anstrengt meg fysisk (f.eks løpe etter bussen ), satt meg ned, og så kommer de når jeg reiser meg opp igjen. I tillegg synes jeg at muskulaturen der nede liksom fortsetter å være sliten. Jeg hadde disse krampene for ca to og en halv time siden, og jeg merker ettervirkninger ennå i form av en litt "øm" følelse, litt sånn på nippet til å stramme seg igjen, og litt småstikking. Noen andre som har hatt noe tilsvarende, som kan bekrefte at dette er kynnere, og som også kjenner til slike ettervirkninger?
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 jeg hadde det slik i forrige svangerskap. det ble forsåvidt værre og værre ut i svangerskapet også. nesten som rier på slutten. men det var ikke farlig og er bare livmoren som jobber og trener seg opp. har du derimot mye av dette så råder legen deg til å ta det mer med ro. det pleier å hjelpe og hjalp meg. det er og vanlig at man liksom blir sliten i alle fall følte jeg meg det etter noen runder m kynnere. det er jo en muskel som jobber...
Mininni Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Tusen takk for svar! Det fortsetter liksom å være ubehagelig så lenge, men så var det temmelig kraftig også den ene av de jeg fikk, så det er kanskje ikke så rart om musklene er litt ute av form etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå