*Rutletutt* Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Og de passet perfekt:o) Prøvde de for en mnd siden også, og da fikk jeg de ikke på meg....så da må jeg jo ha gått ned litt (vekten vår har takket for seg;o/) selv om jeg ikke føler det ser sånn ut. Det var jo egentlig det som var målet mitt, å komme i de buksene jeg brukte før jeg ble gravid:o) Og Milla er 4 mnd i dag forresten;o)
lille je Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Gratulerer:) Kjenner igjen den følelsen, hæli den!
*Rutletutt* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Ja, det er deiiiilig:o) Tok "bare" halvannet år etter førstemann, så jeg er strålende fornøyd;o) Spørs om de fremdeles passer når julen er over da...;o/
meg & to små vampyrer Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Så flott å høre:) Da syns je du skal være kjempefornøyd. Og 4 mnd er jo ingenting!
Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 gratulerer så mye:):) jeg har oså klart å få trøkt rompa mi opp i noen av de gamle buksene, men tynnetynne buksa mi må nok vente bittelitt lengere. klarer å få klemt meg oppi, men er ikke så veldig flatterende med alle valkene fra magen henngene over buksekanten;) ;P
*Rutletutt* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 Hahaha:o) Nei, magen blir nok aldri som den var pre-barn igjen..men skulle vel bare mangle etter to forholdsvis tette svangerskap med stooor mage - men likevel er jeg ganske fornøyd siden jeg slet mye mer med både kg og mage etter førstemann ble født. Hadde da ks, så jeg tror kanskje det hadde litt å si både ift hvor fort magen gikk ned og hvor god form jeg var i.
Mille** Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Så gøy!! Kjekt å kunne passe klærne sine igjen. Jeg syns klærne mine har blitt litt løsere i det siste, og da jeg prøvde vekta i dag tidlig så jeg at jeg har gått ned 1,5 kilo uten å gjøre noe som helst for det. Skal på kafe i barnehagen i dag da, så da legger jeg vel de kiloene fort på meg. Hehe... ;o)
*Rutletutt* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2007 Ja, det er gøy når det går den veien:o) Jeg har jo ikke slanket meg på noen måte (ammer jo) annet enn at jeg prøver å tenke over hva jeg spiser til daglig (men det blir vel og ofte både snop og snacks...), drikker mye vann og trener litt + går tur. Kooos deg i bhg på kafè i dag da:o) Jeg skal ut i ruskeværet...brrr...må kjøpe bursdagsgave til svigermor som har bursdag på lørdag.
Tøysetipp Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Det må være en deilig følelse. Man får litt motivasjon av det også. Gratulerer med 4 mndr. til lille Milla :-)
*Rutletutt* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. november 2007 Takk:o) Ja, hun er blitt så stor nå syns jeg - tiden bare flyyyyr. Ja, det gir jammen motovasjon, det er helt sikkert. Vært ute å gått tur i drittværet i dag bare fordi jeg ikke har lyst å vokse ut av de buksene igjen, he he;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå