madde på pergo Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hei! Jeg er på dag 22 i syklusen min i dag! Forrige syklus var på 33 dager! (håper jeg slipper det denne gangen!) Da hadde nok EL blitt forskjøvet og traff den nok ikke i det hele tatt! Siden jeg er på dag 22 i dag prøver vi hver dag og treffe! Bruker ikke EL tester! Men, kjenner på kroppen når jeg har EL! I går hadde jeg kraftig utflod som var kremete... Beklager detaljene! hehe... Vel, det jeg egentlig lurer på, er om når jeg på dag 22 i syklus kan bli gravid og om noen har erfaring med dette???
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg hadde eggløsning på dag 23 i min 1 pp etter MA...Så alt er mulig..Skjønte ikke at det var el siden det var så sent i syklus, så vi var ikke særlig aktive:-( men nøyaktig 14 dager senere kom TR..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå