Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hvorfor skal dere ha Ks? Hvorfor ble dette innvilget? Bare lurer ....:-)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hadde en dødfødsel i 2004. Snupp sin fødsel i 2006 var knalltøff og holdt på å gå galt... Så da er det ikke mange som tør å anbefale en ny vaginal fødsel.. Lege, psykolog og jordmor skrev erklæring på hva de mente. Så måtte vi på sykehuset for samtale med overlege som tok den endelige avgjørelsen! Og da ble det innvilget med en gang!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Oj. Ja da skjønner jeg.. Kan jeg få spørre: Hva skyldtes dødfødsel , og hard fødsel sist gang?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Dødfødselen: hjertet sviktet grunnet en kromosomfeil (visste ikke det, men obduksjonsrapporten viste det) Sist fødsel: De første timene med rier gikk fint, men så satte barnet seg fast... Tok 2timer før jordmor skjønte at hun var helt fast inni der... Når de fikk løsna henne hadde jeg ingen krefter igjen til å presse, men hun var jo på vei, så hadde ikke noe valg.... Det endte bra, men kunne gått veldig galt. Hun lå 4timer i fødselskanalen, og maks anbefalt er litt over en time....
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Såpass ja! God de er forut sin tid denne gang da. Lykke til :-)
may med spire Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Jeg får vite det 17 desember om jeg skal ha plnlagt keisersnitt. grunnet lavtliggene morkake å blødninger. morkaken ligger vist i åpningen..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Gå inn på keisersnittdebatten. Der finner du mange svar på hvorfor folk skal ha ks.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Har ett stort prolaps i kors-ryggen,noe som gjør at jeg har kjempe smerter og det kan visst forverre seg ved en vanlig fødsel,skal operere ryggen etter fødselen,derfor har jeg fått innvilget keisersnitt:)
Josefine78 Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 fordi vårt første barn veide over fem kilo og dette barnet ligger ann til å være større.
*Vetlis* Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Jeg skal ha KS for andre gang nå pga at jeg danner blodplateantistoffer mot babyene mine. Det kan føre til økt blødningstendenser hos fosteret (værstefall død, CP m.m), å da mener de at det er mest skånsomt å ta det med KS. Har det man kaller risikosvangerskap samt en dødfødsel bak meg, så de tar ingen sjangser!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Nå er det ikke sikkert at jeg skal ha KS eller ikke enda, men blir det det, så er det på grunn av trangt bekken. Skal måle bekkenet om en ukes tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå