Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Startet dagen med å ha skikkelig "magesjau" så jeg nesten ikke rakk på do. Gikk og la meg igjen, var litt urolig i magen men det er jo ikke uvanlig når man har litt "magesjau".... da jeg våknet etter noen timer, stod og opp og gikk på do hadde jeg en slag slimete, brunaktig tynn utflog med litt antydnig til blod i.... (Sorry for detaljene) Noen som vet hva dette kan være? Slimproppen? Er forresten i uke 34. Er førstegang, har jo ikke peiling på dette og blir bekymret for at det skal være noe som ikke er som det skal....
sydilla Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 lege din eller føden kan nok hjelpe deg bedre enn oss :-) Jeg tørr ikke uttale meg om ting som handler om blod...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 jeg hadde noe blodig utflod for et par uker siden, men det stoppvar gog det god aktivitet i magen så tenkte ikke mere over det. men snakketom det på kontroll hos jordmor forrige uke og hun sa at man skal ringe føden selv om man bare blør litt....bedre og ringe en gang for mye sa hun.... så jeg ville ringt føden eller jordmoren din for en sjekk sikkert ikke farlig men for sikkerhets skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå