Mamsen og lillegutt Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 hva er forskjellen på active fit og babydry? er babydry beregnet på natt? hvilken er best??
Fia tobarnsmor Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Vi bruker Baby Dry. Synes den sitter kjempegodt, er elastisk, og har aldri hatt lekkasje. Kjøpte ved en feil Active fit, men denne var ikke like elastisk, litt hardere liksom.. det jeg liker så godt ved Pampers er at den er smalere i skrittet enn Libero. Passer perfekt til gutten vår iallefall!
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 tror baby dry er beregnet på babyer som ikke sitter og krabber og generelt er mye aktive....jeg bruker baby dry til lillegutt på 3 mnd, og de funker kjempebra. Holder bra på natta og, selv om de veier en kilo om morgenen.....
En Prins + Prinsesse Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 jeg har brukt pampers siden gutten min ble født, å jeg er kjempe fornøyd.!. jeg bruker ativ fit, jeg syntes den er veldig elastisk å sitter bra.. ikke får stor å klumpete... baby dry, er ikke det den trusebleia? eller tar jeg veldig feil?
En Prins + Prinsesse Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 activ fit er de rosa, og baby dry er de grønne?? activ fit vant testen på tv2 hjelper deg!
Fia tobarnsmor Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Stemmer nok det at baby dry er for de som ikke er så aktive enda, ja. Active fit er for de større barna.
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 både active fit og babydry gåt like langt i kilo.... Jeg bruker active fit,men tenkte kanskje av babydry var bedre til natt. Da er han ikke aktiv,men vet ikke jeg...
☆Anonymia☆ Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 bruker baby dry...kjempe fornøyd med de..
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Jeg bruker aktiv fit og er kjempefornøyd med de. De er litt lengre i ryggen enn baby-dry. Baby-dry bleiene er litt mykere. Har ikke hatt noen lekkasjer i noen av de...
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. november 2007 takk for svar. da fortsetter jeg å bruke active fit da. er veldig fornøyd med de.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 ingen lekkasjer på active fit her heller, er veldig fornøyd med pampers generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå