Gå til innhold

Hvor lenge bruker dere Avent koppene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten herremann på 3 år og 2 mnd som bruker de enda. Han klarer fint å drikke av vanlig glass da men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her brukes det faktisk avent-tåtiser fortsatt, mitt barn er like gammelt som ditt

Ikke fordi hun ikke kan drikke av glass, det gjør hun som oftest, men hvis noe skal drikkes i stua er det mindre sjanse for søl med kopp eller flaske.

Skrevet

Oi, slutta da ungene var litt over året vi. Tutekopp til en unge på 3 år?? Det syns jeg faktisk hørtes mer enn drøyt ut.

 

Hadde de med på turer etc en stund, men nå har vi med vannflaske og glass istedet.

Skrevet

Ja får håpe han ikke tar skade av det senere i livet Carnivale.

Skrevet

SEKVFØLGELIG tar de ikke skade av det.

 

Det der tor jeg både du og jeg kan ta med knusende ro, Mamma25 (selv om vi nok ikke kommer til å holde på med det så veldig mye lenger).

Skrevet

Å herregud, ja det får vi håpe. Regner med du skjønner selv at det ikke er normalt, siden du spør her inne?

 

Alle jeg kjenner har pakket bort babykopper når ungene blir ca året/halvannet år, men jeg skjønner jo at ikke alle unger er like.....haha.

Skrevet

snuppa vår på 2 år og 9 mnd elsker å bruke tutekopp enda hun.. er ikke ofte hun gjør det, men spør innimellom...

 

ser ikke noe problem i det jeg.

Skrevet

Jepp :) Neida tror heller ikke det hehe..Ja skal vel slutte snart, men som du selv sier det er så greit å han skal drikke noe i sofaen f,eks

Skrevet

Hva er problemet ditt egentlig? Du spurte et spørsmål, jeg svarte!

 

J E G syns det høres helt kårni ut at store unger bruker babykopp, og svarte på hvor lenge mine unger ahdde brukt det. Sure hurpe.

Skrevet

min sønn er snart 3,5 år.. og når vi kjører lange bilturer bruker jeg fremdeles avent koppene..syntes de er super å ha i bilen og søler ikke.. Vanlige vannflasker med tut gir akkurat samme sugingen som en aventflaske..bare at den søler.. ..inne i huset drikker han av vanlige glass.....

Skrevet

De astår i skapet, spør ho om å få drikke av den såklart får ho det. Som *FLoRinA* sier, på bilturer osv er de veldig kjekke.

Skrevet

storebror på 3.5 nekter å bruke de. det hender mini på 1.5 bruker, men han drikker også av vanlige glass:-)

 

(men lille får flaske på kvelden. babyen min, skjønner du:-)

Skrevet

Sure hurpe? Hvem er sur her? Ikke meg..hehe synes det heller er en annen.

Skrevet

Vet du at ja, jeg BLIR faktisk sur av deg. Du forsurer ALLE tråder her inne, om folk ikke svarer det du ønsker å høre. Ok, la meg gi deg et svar du vil ha da: Det er heeeelt vanlig at store unger på over tre bruker babykopp! Sånn, fornøyd nå eller? ;)

 

Verste er at jeg vet det ikke er graviditeten din som gjør at du er så meggete heller, du er jo fader meg sånn bestandig.

Skrevet

Hvem forsuret denne tråden? Ikke meg. Hvis jeg får deg i så dårlig humør, kan jeg få spørre HVORFOR svarer du på innlegg som er skrevet av meg da? Venter spent på svaret.

Skrevet

Denne tråden er det vel ingen tvil om at det er du som forsurer, Carnivale? Godt gjort hvis du ikke ser det selv.... ;-)

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i om de bruker tutekopp selv om de har blitt litt store. Datteren min syns det er kos å drikke av den innimellom og da ser jeg ingen grunn til å nekte henne. Da syns jeg det er mye værre med unger som bruker smokk på dagtid etter at de har begynt å snakke, det hemmer jo språket og det er umulig å forstå hva en unge med smokk i munnen sier. Dessuten syns jeg det ser skikkelgi rart ut med store barn med smokk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...