Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har en liten herremann på 3 år og 2 mnd som bruker de enda. Han klarer fint å drikke av vanlig glass da men...
Espoir Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Her brukes det faktisk avent-tåtiser fortsatt, mitt barn er like gammelt som ditt Ikke fordi hun ikke kan drikke av glass, det gjør hun som oftest, men hvis noe skal drikkes i stua er det mindre sjanse for søl med kopp eller flaske.
Carnivale Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Oi, slutta da ungene var litt over året vi. Tutekopp til en unge på 3 år?? Det syns jeg faktisk hørtes mer enn drøyt ut. Hadde de med på turer etc en stund, men nå har vi med vannflaske og glass istedet.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Ja får håpe han ikke tar skade av det senere i livet Carnivale.
Espoir Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 SEKVFØLGELIG tar de ikke skade av det. Det der tor jeg både du og jeg kan ta med knusende ro, Mamma25 (selv om vi nok ikke kommer til å holde på med det så veldig mye lenger).
Carnivale Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Å herregud, ja det får vi håpe. Regner med du skjønner selv at det ikke er normalt, siden du spør her inne? Alle jeg kjenner har pakket bort babykopper når ungene blir ca året/halvannet år, men jeg skjønner jo at ikke alle unger er like.....haha.
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 snuppa vår på 2 år og 9 mnd elsker å bruke tutekopp enda hun.. er ikke ofte hun gjør det, men spør innimellom... ser ikke noe problem i det jeg.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Jepp Neida tror heller ikke det hehe..Ja skal vel slutte snart, men som du selv sier det er så greit å han skal drikke noe i sofaen f,eks
Gjest Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Har Kranglesiden blitt for kjedelig for deg?
Carnivale Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Hva er problemet ditt egentlig? Du spurte et spørsmål, jeg svarte! J E G syns det høres helt kårni ut at store unger bruker babykopp, og svarte på hvor lenge mine unger ahdde brukt det. Sure hurpe.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 min sønn er snart 3,5 år.. og når vi kjører lange bilturer bruker jeg fremdeles avent koppene..syntes de er super å ha i bilen og søler ikke.. Vanlige vannflasker med tut gir akkurat samme sugingen som en aventflaske..bare at den søler.. ..inne i huset drikker han av vanlige glass.....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 De astår i skapet, spør ho om å få drikke av den såklart får ho det. Som *FLoRinA* sier, på bilturer osv er de veldig kjekke.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 storebror på 3.5 nekter å bruke de. det hender mini på 1.5 bruker, men han drikker også av vanlige glass:-) (men lille får flaske på kvelden. babyen min, skjønner du:-)
Ulme Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 Kuttet de ut rundt 2 år, samtidig med smokken.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 Sure hurpe? Hvem er sur her? Ikke meg..hehe synes det heller er en annen.
Carnivale Skrevet 29. november 2007 #16 Skrevet 29. november 2007 Vet du at ja, jeg BLIR faktisk sur av deg. Du forsurer ALLE tråder her inne, om folk ikke svarer det du ønsker å høre. Ok, la meg gi deg et svar du vil ha da: Det er heeeelt vanlig at store unger på over tre bruker babykopp! Sånn, fornøyd nå eller? Verste er at jeg vet det ikke er graviditeten din som gjør at du er så meggete heller, du er jo fader meg sånn bestandig.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #17 Skrevet 29. november 2007 Hvem forsuret denne tråden? Ikke meg. Hvis jeg får deg i så dårlig humør, kan jeg få spørre HVORFOR svarer du på innlegg som er skrevet av meg da? Venter spent på svaret.
solstråle69 Skrevet 29. november 2007 #18 Skrevet 29. november 2007 Denne tråden er det vel ingen tvil om at det er du som forsurer, Carnivale? Godt gjort hvis du ikke ser det selv.... ;-)
Venezia 1 Skrevet 29. november 2007 #19 Skrevet 29. november 2007 Jeg ser ikke noe galt i om de bruker tutekopp selv om de har blitt litt store. Datteren min syns det er kos å drikke av den innimellom og da ser jeg ingen grunn til å nekte henne. Da syns jeg det er mye værre med unger som bruker smokk på dagtid etter at de har begynt å snakke, det hemmer jo språket og det er umulig å forstå hva en unge med smokk i munnen sier. Dessuten syns jeg det ser skikkelgi rart ut med store barn med smokk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå