Gå til innhold

ang. ul og kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hva de tar feil når de sier det er gutt og så kommer det jente? er det at det er hovent kjønnsleppene? og har noen opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fetteren min og han kone fikk vite gutt på 3 ul, og ut kom det jammen ei lita jente.

Skrevet

pga ... en viss periode er de like..

Skrevet

kan det det altså

hadde så lyst på jente, men de sa på Ul at de "tror" det er gutt

men alle sier jeg har sånn jentemage, har også jenteflelse, men vil ikke håpe, for så å bli skuffet (blir jo såklart glad for frisk baby)

Skrevet

Hei, første svangerskap visste jeg ikke hva kjønn d ble. ble gutt:). I andre svangerskap ville jeg vite og fikk greie på att det ble en gutt til, men det ble en jente!! i dette svangerskapet ville jeg også vite kjønn, fikk beskjed om att det er en gutt jeg venter. Men siden de tok feil sist gang så holder jeg alle kort åpne. Men tror nk egentlig det er en gutt, men jeg og min mann har valgt og holde det for oss selv i tilfelle de har tatt feil denne gangen også. Skal ikke stole blindt på ultralyden. Men tror nok at det i det fleste tilfeller så har den som tar ultralyden rett. Lykke til:)

Skrevet

Fikk høre sist i uke 32 at jeg ventet en gutt og det kom en gutt.Nå fikk jeg høre at jeg venter en gutt til...får se om det er rett da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...