*orginalt* Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Trenger noen synspunkter her. Jeg har røket fremre korsbånd i begge knærne. Håndball-skader. Jeg har operert begge, og dette er for noen år siden. Jeg har ikke hatt store problemer med knærne etter dette, trener og kan fungere normalt. Nå i det siste har knærne begynt å "knirke og knekke" når jeg går. Spesielt når jeg gå i trapper. Det er ikke vondt, men noe ubehagelig. Er litt bekymret for om det er noe annet som er dårlig inni der, men litt usikker på om det er noe å gå til lege eller fysio for. Noen som kan hjelpe?
Nit@™ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg har det slik som du beskriver. Det kommer av at jeg har for lite leddvæske. Ikke vondt, men kan kjenne litt "spreng" på en måte. Om det er derfor du har slik vet jeg ikke, men det var nå det jeg hadde å komme med av forslag ;o)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Er verken fysio eller lege.....hehe. Men vil bare si at hos meg også knirker og knaker det noe fælt når jeg tar knebøy og går i trapper, spes i venstre (ikke lenge siden jeg hadde en leddbåndskade) Men det har i grunnen vert slik i mange år. Tror ikke det er noe farlig........Men du kan jo feks nevne det til legen neste gang du er der!!!! ;)
*orginalt* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Takk skal dere ha for at dere har svart. Det har vært slik hos meg også siden jeg tok korsbåndene, men ikke så ille som det er nå. Det er derfor jeg er i tvil. Lurer på om jeg skal kontakte fysioen min, men synes det er så teit hvis det ikke er noe. Er alltid redd for å "plage" noen jeg da.. Noen flere med erfaringer eller kunnskaper om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå