Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 jeg kan våkne på morgenen av store menssmerter. det varer ikke lenge, og krabaten er like aktiv som før. kan dette være et tegn på at jeg modnes? går nå inn i min 31 uke.
majsenna™ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Det høres ut som modningssmerter ja!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Har akkurat samme som deg. Våkner på morran av menssmerter og lurer på om noe er i ferd med og skje, men så går det bort. Kan få det på dagtid noen ganger også. Skal til legen imorra, får høre hva han sier. Jeg får det som regel dagen etter at jeg har jobbet, så lurer på hva det blir til, om jeg skal fortsette 40% eller ikke. Er også i 31. uke
januarbaby+maibaby Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Er det slik at dere får kynnere samtidig med smertene? Jeg får nemlig det hver kveld, har fått d nå den siste uka... er dette og modning?? er i uke 33?? Og hvor lenge kan di holde på? Helt til uke 40 og lenger eller kan det bety at noe kan skje før di 40 ukene??
*1+1=2 små* Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 ikke tro at de smertene fører til tidlig fødsel....har nå gått med dette i 1 uke konstant og er OVER termin.... Desverre er det mer slitsomt enn noe annet:(
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 uffameg. nei jeg har hverken rier eller kynnere sammen med vondten, men nå vet ikke jeg hvordan det føles heller da, siden jeg er førstegangs, men magen strammer seg ikke eller noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Jeg har menssmerter både med og uten kynnere, og kynnere uten smerter. Har det ikke til noen faste tider (kan komme morgen som kveld) og noen dager har jeg det mye, andre ganger nesten ingenting. Men så har jeg attpåtil hatt det i fire uker (er 30 + nå).
Athina' Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Jeg er 34+6 og jeg har gått med dette lenge jeg også, men det trenger ikke å bety noe som helst.Var på Ul i går og hun sjekka tappen og den var 5,3 cm og lukket, så her er det bare kroppen som er ufin mot meg, for kynnerne og murringen har ingen mål og mening grrrrr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå