Gå til innhold

Dere som var kvalme og uvelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ble dere kvitt kvalmen?

Jeg er i uke 12 + 4. Jeg regner med at det går over for i forrige svangerskap var jeg også kvalm den første tiden, men selv om jeg har skrevet ned mye fra den gangen - så vet jeg ikke helt når det var over. Er bare litt gøy å høre fra dere - kanskje som en slags oppmuntring!!!

Har noen av dere også problemer i forhold til maten. Tanken på mat er fæl, men en må liksom spise alikevell - håper dette gir seg snart for jeg er fryktelig lei av den metaliske smaken i munnen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var kjempedårlig i mitt første svangerskap, lå flatt til uke 17. Nå har jeg ikke vært så dårlig men kvalm og uvel har jeg vært. Det satt i til uke 17 nå også.

Kjempevanskelig å finne på noe fristende å spise. Bare å åpne kjøleskapet var pyton. Men det går over for de aller fleste rundt der du er nå. Og hos meg så har det plutselig vært borte.

Skrevet

Tusen takk! Veldig godt å høre hvordan du har hatt det - gir liksom litt håp - vil jo veldig gjerne glede meg over julemiddagen i år - godt det er en stund til

Skrevet

Hei! Jeg har samme problemet som deg. Pyton å spise, men må ha i meg noe pga kvalmen. Gleder meg så til kvalmen forsvinner!!! Hoppet til 2.trimester i dag...

Skrevet

Kom seg mye rundt uke 14 med meg. Men oppkast om morgenen hadde jeg i noen uker til. Akkurat den biten var ikke så farlig, for jeg var helt bra etter at jeg hadde kastet opp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...