Ioren Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Fikk en gutt i midten av oktober og fikk i dag barnetrygd for første gang. Men har jeg misforstått når jeg mener vi skulle hatt dobbel denne gangen? Altså både for november og desember? Fikk nemlig bare en, og kommer selvfølgelig ikke gjennom på telefon til mitt lokale navkontor...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Nei, det er helt rett du skal ha bare for November, desember kommer ca 19 desember!
Mrs. Bouquet Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Egentlig skulle du hatt dobbel i desember, men har tydeligvis fått den oppdelt. Du får for måneden etter at barnet er født.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Nei barnetrygden kommer ikke forskuddsvis. November kommer nå i disse dager og desember kommer i des.
Ioren Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Takk for raske svar Da orker jeg ikke sitte i telefonkø lenger Er ikke det at vi er avhengig av å få pengene akkurat her og nå på minuttet, men ville bare sjekke - rett skal være rett
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 jeg skal være barnepike for en liten gutt av et vennepar idag, Loren! Så nå er det din tur til å sende småtten hit snart- du vet det!! Sender mamma'n i boblebadet, passer bebisen og lager nydelig lunsj til henne når hun er ferdig badet! Det er vel en ok overraskelse til venninner før jul? (I utgangspunktet var hun venninne til min mann.)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Hvorfor finnes det ikke flere av deg????? Ååååååååååå skulle ønske jeg hadde noen som deg i nærheten da Knerten hadde kolikk. Hadde trengt en halvtime for meg selv da.. Ja det er en veldig ok overraskelse til venninner før jul!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ioren Skrevet 29. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2007 Boblebad? Ja takk veldig gjerne Skal opp til svigermor i dag og låne badekaret hennes, men det er det ikke bobler i da =P Herlig venninne er du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå