Ådæven Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 I dag morges hadde storebror på 22 mnd klart og få i seg lillesøster på 3 mnd sin bæsj av alle ting.. hadde munnen full. Han hadde vært i søppelbøtta på badet =( Uff,jeg ble helt dårlig. Nå er han i barnehagen.. Tror dere han blir syk av det?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Uff da.. hehehe... Synes jeg ser det for meg.. Bæsj er vel sånn som jeg har skjønt det ikke noe mere bakteriefylt en andre rare ting de finner på gulvet og stapper i munnen... Er nok ikke den første babyen som har spist bæsj... Men er langt ifra sikker altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå