Gå til innhold

Uff,tror dere han blir syk av dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag morges hadde storebror på 22 mnd klart og få i seg lillesøster på 3 mnd sin bæsj av alle ting.. hadde munnen full. Han hadde vært i søppelbøtta på badet =( Uff,jeg ble helt dårlig. Nå er han i barnehagen..

Tror dere han blir syk av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. hehehe... Synes jeg ser det for meg.. Bæsj er vel sånn som jeg har skjønt det ikke noe mere bakteriefylt en andre rare ting de finner på gulvet og stapper i munnen...

 

Er nok ikke den første babyen som har spist bæsj... Men er langt ifra sikker altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...