Gå til innhold

Sukk.. og jeg som trodde det var tenner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nå har vi jammen meg fått en ny utfordring. Ikke nok med at gullet slet ut mammaen sin med tennene i 3 uker, så har han jammen begynt med høy feber og utslett..

Det kan se ut som det er vannkopper, men det kan også være det som heter 3. dagsutslett. Så jeg håper vel strengt tatt på det siste..

Uansett, vi er smittsomme og blir hjemme i dag! Desverre. Vi som hadde gledet oss sånn til å leke med dere andre..

;o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff uff og atter uff... så kjedelig da. Dere var savnet i dag, Jeg hadde jo giret Benedicte opp til hun skulle få treffe kjæresten sin igjen. Hun savner han veldig...ler hver gang hun ser han i den blånisselua..hihi

Vi får håpe det er 3 dagers feber. Du må gi han en god klem fra Benedicte og si god bedring!

Klem

Skrevet

uff da, kjedelig når de små blir syke! Ikke lett å være mamma da nei.

Dere var savnet på treffet i dag ja!

Får håpe det er 3 dagersutslettet og ikke vannkopper som han har fått.

God bedring fra oss

Skrevet

Hei,

Ja masse god bedring klemmer fra Mathilde og mamman. Håper det gir seg snart og at det "bare" er 3 dagers ja. Vi savnet deg masssse i dag. Stor trøsteklem.

Skrevet

Ikke noe moro når de små blir syke :-/ Vi får håpe det går fort over. God bedring!

Skrevet

hei! mange god bedring klemmer fra Adrian og meg. Håper han blir raskt frisk1

klem

Skrevet

Uff... ikke noe moro med syke barn. Og enda verre er det nå, når de er så små og ikke kan si selv hvor det gjør vondt... Håper han blir frisk igjen snart.

Dere var savnet i dag. Tobias hadde gledet seg til å "slåss" litt med Matteo igjen. :-)

En stor "god bedringsklem" fra oss.

Skrevet

God bedringsklem fra Mathea og meg. Jeg gruer meg selv til Mathea blir syk, men det er jo noe vi må igjennom. Håper det går fort over for deres del :)

Skrevet

I dag har vi vært hos legen, og fått bekreftet det beste som kunne skje. Hun mente det var den 4. barnesykdommen. Feber og utslett. Ligner litt på vannkopper, men er ikke det. HELDIGVIS.

Det kan ta noen dager før vi er feberfri, men det kan vi leve med.

Så håper vi at det stemmer det legen sa, om at vannkopper får han ikke før rundt 2 års alderen. - Antistoffene til å stå i mot det har han fått fra meg..

Skrevet

Aah, den har jeg hørt om...tror det er mange som har blitt lurt av den og trodd det var vannkopper. Det var jo gode nyheter! :-)

Skrevet

Det var befriende kan du tro. Jeg trodde nesten jeg skulle gråte til legen når hun sa det. Så for meg mange uker isolert fra andre pga koppene, og en grinete og kløende guttunge som skal holde oss våken lenge..

Men jeg er ved godt mot. Tenner er jo bare barnemat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...