Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 stakkars stakkars dere som ikke får svar stakkars stakkars dere som ikke får hint snart skal jeg fortelle for nå er jeg klar ikke planlagt men håper det blir fint tårene sitter løst og hormonene tuller livet blir snart satt ufrivillig på pause tusen ting å ordne mens tiden ruller alt står på hodet på grunn av en flause selvfølgelig blir det bra til slutt med enda et lite mirakel i verden men nå er mammaen helt skutt lykken venter i enden av ferden
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Men det kommer til å bli kjempefint... Og når lille saken kommer er alt glemt. De er jo såååååååååååååååååå deilige disse babyene. Men jeg ble ikke mye klokere da...
trøndermamma Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jeg skjønner iallefall ingenting! Har lest alle lukene, og synes det er gøy og se.....mange som gjetter og lurer he he he.... Blir moro å se hvem som skjuler seg bak rimene:))
Trollmora Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Vel jeg mistenker ennå phantomet jeg da, så da er det bare ett par dager til nyskjerrigheten blir stillet:o) Kan jo selvfølgelig være på jordet, men den som lever får se!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Kjære deg, Ting skjer fordi de skal skje og det blir helt sikkert fantastisk til slutt:-) Forstår at du er litt sjokkert og ikke forberedt, men livet vil bare bli ennå rikere av liten spire som gror seg klar til å erobre og dette er ingen flause skal du se, men rett og slett en stor gave:-) Hormoner er noe dritt, men de stabiliserer seg etterhvert de også, finnes hjelp for slikt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå