Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg skal till jordmoren min og skjekke opp underlivet mitt til uka. Jeg veit ikke om mora mi har fri den dagen så er ikke sikkert jeg får pass til mini da.. Men jeg har igrunn lyst til og ha han med også så jordmora mi får hilst på han, han er 8 mnd nå... Tenkte jeg skulle spørre henne om det var greit og ta han med, men hva syns dere?? Er det litt sært og ta han med på det?? Han skjønner jo ingenting av det alikavell?? Kan jo bare legge han på golvet med noen leker i mens?? Eller?? Litt redd for at det skal være helt på trynet og ta med en baby på slikt?=)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg synes ikke det gjør noe om du tar han med. Hadde gjort det samme selv.
LRMG Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jeg hadde med min på 6-ukerskontrollen. Ikke noe problem der. Ammet litt og hadde ham til og med liggende på magen under GU. Kan du ikke bare ringe og si at du har litt problemer med å skaffe barnevakt og spørre om det er greit at du har ham med?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Går helt sikkert bra. Legen min ble skuffa over at jeg ikke hadde gutten med på min 6 ukers kontroll. Kom ut av legekontoret med et stort smil, og når han så meg stilnet smilet, og : "Har du ikke med gutten?" :-) (Han har fått sett han opp til flere ganger etter det da, bekymret mor som jeg er....)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Ja min jordmor ble også skuffet når jeg ikke hadde han med på 6 ukers kontrollen Da tror jeg jeg spørr henne om det ok å ta han med:) Takk for svar... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå