Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Er det slik at man begynner på en ny runde/periode med overgangstønad når man blir alene om barn nr to? Har hatt 5 år med stønad med førstemann, fordi jeg er i høyere utdanning og er egentlig ferdig med den støtten nå til jul, men får en ny baby i mars, som jeg nok også blir alene om, får jeg da tre nye år????
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Slenger meg på, får hun nye år med OS til utdanning om hun ikke fullfører utdanningen før babyen blir født???? jeg rekker ikke blir ferdig med høgskoleutdanningen og aaaaaaner ikke hvordan jeg skal kunne leve på 7200 kr i mnd fra lånsekassa... Lønner seg jo å bli gravid da jo.... sukk
Ane** Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Ja man får nye år for det nye barnet, dem starter "tellinga" på nytt..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 får man for 3 år pr barn? men hvis man har et barn alene i 18 år...får man bare i 3 år likvel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå