Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har noen en lur idè? (de har reisehånbøker)
babyprincess Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 har noen venner som bor i australia....de er helt i hundre hver gang det kommer noen norske nedover, for da vil de ha melkesjokolade, smørbukk, brunost, vaffler osv....! Kanskje noe små snacks fra norge.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Lillesøster til mannen min flytter nedover i februar.. vi har sammen med en til av brødrene hennes spleiset på en kjempe stor koffert!!! Bodde selv i Australia i 2002 og fikk mange reisehåndbøker osv. jula før jeg reiste. Fikk også hjemmelaget kalender med bilder av venner og familie osv.. Kjekke gaver... Fikk også en skikkelig sekk som jeg brukte både som håndbagasje og som skolesekk......... Lykke til
Expat Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Så jeg forstår det dithen at de er i Norge nå og skal reise etter jul??? Da har jeg sterke meninger! Kjøp noe som er bittelite i str, men muligens stort i effekt. Ellers blir det i norge... Evt, veksle noen Australian dollars de kan ha med seg. I et kort med bilde av dere på. Skriv, "vi forstår at dere ikke kan bære mer med dere fra norge, her er et lite bidrag til å kjøpe noe dere ønsker dere når dere kommer frem"... Snakker av erfaring. Det var jeg som reiste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå