norddame Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg tok en cb digital test, der sto det ganske tydelig Gravid. Samboeren min ble litt sjokket, han trodde det ikke først. Han har ingen barn fra før, men jeg har 3 jenter. Tok 2 billig tester litt senere og de var fortsatt positive,he,he. Så etter 4 pp så klarte vi det, er så utrolig glad. Trodde tidligere at jeg kom til å bruke mye lengre tid siden jeg er 36 år, men det gjorde jeg da ikke,he,he. Sender litt babystøv til dere andre.
nr2-imagen:) Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 ååå!!! gratulerer såå mye!! Så heldig du er! Kos deg med den voksende magen!!
har4barn Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 GRATULERER SÅ MYE!!!!!! Håper vi også får til nr 4 snart!! LYkke til!
Lillegull og spiren Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 oiii:) gratulerer sååååå masse:) så utrolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) det var en fin julegave det:) klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå