Gå til innhold

Jippi, fikk positiv test i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en cb digital test, der sto det ganske tydelig Gravid. Samboeren min ble litt sjokket, han trodde det ikke først.

Han har ingen barn fra før, men jeg har 3 jenter.

Tok 2 billig tester litt senere og de var fortsatt positive,he,he.

 

Så etter 4 pp så klarte vi det, er så utrolig glad. Trodde tidligere at jeg kom til å bruke mye lengre tid siden jeg er 36 år, men det gjorde jeg da ikke,he,he.

Sender litt babystøv til dere andre.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå!!! gratulerer såå mye!! Så heldig du er! Kos deg med den voksende magen!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!

Håper vi også får til nr 4 snart!!

LYkke til!

Skrevet

oiii:) gratulerer sååååå masse:) så utrolig heldig du er:)

kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

det var en fin julegave det:)

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...