Gå til innhold

feber helt ut av det blå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

i går ble jeg oppringt fra barnehagen om jenta mi på 2 år som brått hadde 40 i feber. Hun var ellers i ok form... sliten og litt "lei". Lå i saccosekken og småpratet og drakk litt mens hun så på tegnefilm, og i senga og leste bøker. Målte på kvelden og da hadde hun 39,9, så hun fikk en paracet og kviknet til litt.

Målte igjen nå, og den var 38,9 så jeg ga en paracet til...

 

Men de får da ikke bare feber sånn helt ut av det blå? blir litt bekymret for at hun er syk som jeg ikke kan "se". Sier ikke at hun har vondt noe sted heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, de kan få feber uten andre symptomer.

Jenta mi hadde tre dager med oppunder 40 i feber for noen uker siden.

Ingen symptomer på noe annet, hverken før eller etter.

Skrevet

Her har vi akkurat opplevd akkurat det samme. Gutten vår var litt "stille" på lørdagsmorgen, men etter frokost kledde jeg på han, og vi gikk ut i hagen for å leke. Etter en liten stund, syntes jeg han så så merkelig stille ut, så vi gikk inn, og jeg tok tempen på han; 39.6! Jeg ble helt forskrekket, for han verken hostet eller snørret eller noe. Søndag og mandag hadde han fortsatt feber, tirsdag var den helt borte igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...