3b@rnsmor-30* Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 at det er såååå stor forskjell på hvor søte babyer er......... hehe.... er jo ingen som ikke er søte, men det er jo noen som er sååååååå mye søtere enn alle andre da..... =) så en av de i går!!! blir jo bare litt babysyk av det da....
Lilly 79 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Du må ha sett bilde av jenta mi du da! Må ha vært bilde, for hun er 9 år straks.. Skjønner deg godt jeg!:-P
☆Anonymia☆ Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 tror det må ha vert min du såg igår altså hehehhe :
Mille** Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg vet, begge mine to har vært såååå søte babyer. Er fortsatt veldig søte da. ;o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 hehe dere to altså =) er jammen ikke værst at jeg sier der om et barn som ikke er mitt eget da... hehe... for mine er jo så klart nydeligst i hele verden! men hun her var jammen ikke langt unna altså =) kosa med henne i 2 timer i går jeg =) ååååååååå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå