Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 I dag har jeg kontroll testet etter beskjed fra sykehuset, og testen er fortsatt posetiv, og da kan vi vel gå utifra at vårt insatte egg fasktisk holder seg fast, og vi er GRAVID ) Skuldrene er fortsatt høye, og bekymringene fortsatt mange, men vi har nå et håp om at vårt håp kommer til verden tidlig i august. Må ringe sykehuet og få en time til UL...
Flippa m Frida Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Gratulerer så mye og velkommen hit! Det er en helt herlig følelse. Er det første barn?
Høst72 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Gratulerer så mye med positiv test! Fantastisk når man endelig får se en positiv test.
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Jepp, første barn. Vi har slitt i flere år, og ble tilfeldig gravide helt av oss selv i våres, men det endte som sagt i SA. Og nå har vi altså testet posetivt etter første ivf runde ) Håpet er der igjen ! Har ringt sykehuset, og fikk time til UL 18 desember, så nå grugleder vi oss til ukene frem mot UL. Tror kanskje vi vil slappe litt mer av hvis alt ser ok ut ved UL. Jeg har gått sykmeldt denne uken, for å stresse ned og slappe av, men jeg tror jeg skal prøve meg tilbake på jobb neste uke, jeg trives jo så godt på jobben, så jeg håper bare jeg klarer å la være å stresse meg opp for mye når jeg er der...
togutter-08og10 Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Gratulerer så mye cocco. Veldig gøy at du også ble gravid. De er flinke på Ullevål ikke sant? Håper du greier å nye følelsen av å være gravid frem til UL, jeg skjønner deg så godt med den gruglede seg følelsen. Jeg skal på UL tirsdag, er så spent selv.. Lykke til.
Coma Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Gratulerer så mye og velkommen inn hit:-)
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 30. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2007 Ja, babyhåp, vi har vært fornøyde med ullevål så langt. Er litt skeptisk til den ene legen, hun er litt for klinisk til at jeg liker henne, men så lenge hun gjør jobben sin, og svarer på spørsmålene våre så går det greit. Men den andre legen der er jo super hyggelig, og jeg var kjempe glad for at det var henne jeg hadde på uttak. Vi skal prøve å nyte å være gravide frem til til UL, og det vil nok hjelpe litt om jeg kommer meg på jobb til uka, for det skjer jo så mye fremover nå i desember. Lykke til med din UL på tirsdag!!
Lillhanne Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 OOOOOOOOOOOOOO SÅ GØY! GRATULERER!!!!!!!
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2007 I dag er det 1 desember, og vi kunne åpne første luke i kalenderen, den blir jo også en nedtelling til UL ;o) Men jeg sliter litt med at magen er veldig øm, og jeg kan jo ikke gå rundt i joggebukse på jobben, så i dag var jeg innom "den kule mage" og kjøpte meg en graviditets bukse. Måtte bare ha noe som ikke er så ubehagelig på magen. Heldigvis ser den helt ut som en vanlig bukse, og den var på salg, så da slo jeg til. Men når magen i fremtiden blir større, da må jeg nok ha en med enda bedre plass *hi-hi*...håper jo at det behovet vil melde seg nærmere våren. Nå må jeg gå å se igjennom garderoben, skal på jente fest i kveld, og må finne noe som ser fint ut, og samtidig er behagelig å ha på. God helg alle sammen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå