chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Min kjære samboer er 35 år i dag. Har bestilt et års-abb på et blad han liker. Men hva skal jeg legge sammen med dette? Har liksom ikke noe ønsker selv da, ringer og klokker bruker han ikke, smykke har jeg kjøpt tidligere. Parfyme har han nok av, klær har han nok av... men synest liksom dette abb blir så "lite" noen tips før jeg drar ut døra?????
Mammaen til Turid Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 kan heller lage en god middag til han...? en god massasje..? evt. gå ut å spise på en restaurant..?
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Ville også funnet på noe romantisk, ut å spise etc. Trenger ikke alltid være "ting", like kjekt å skape et koselig bursdagsminne. Sliter alltid med min selv, han har det meste han trenger. Trenger bare litt klær innimellom, men liker å ha han med så han får prøvd de. Så har lite tips desverre.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Ja sant nok at det ikke trenger om å være ting.. men vi bor på en liten plass og er "ute" ganske ofte og spiser og her er liksom ikke mange plassene å velge mellom så det blir ikke noe spesielt over det..*sukk* Nei jeg drar å myser i butikker, kanskje det dukker oppnoe som passer=) Takk uansett=)
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Hva med å reise bort en weekend da? Til en storby f.eks?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 Hei kajsa,,,,=) Vi holder på med nedregulering til prøverør hos privat klinikk så midt oppi julestria så tror jeg ikke det er aktuelt=) hehe Men hadde omstendighetene vert litt anneledes så hadde det vært et alternativ=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå