onam * mai 07 + september 08 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 småen her begynner å bli lei alle lekene han har. Skjønner jo det litt siden de enten er 0+ eller 3+ :-/ Veldig upraktisk at dette skulle skje rett før jul. Nå må jeg kjøpe noen og så får han masse til jul og... Men, hva for noen leker har dere for barn rundt 6,5 mnd. Ønsker litt ideer før jeg går på handletur :-)
Faylinn Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Leker som ble populært rundt 6 mnd var slike som har noe løst inni, altså en gjennomsiktig kule med småkuler i hvis du skjønner? Når han peller på dem så rister det i farger. Dessuten ting som skinner. "Alle" barn liker mobiltelefoner, så det er rart det ikke finnes leker som det, bare i farger. Jeg har desinfisert en gammel mobiltelefon og nå får han den hver gang han griper etter min nye. :-)
Faylinn Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Dessuten kjøpte jeg en pekebok hvro du trykker på en knapp for å høre dyras lyd samtidig som du ser bilde. Den er enda mer populær enn de andre pekebøkene! "Dyrelyder" heter den og er gitt ut av Go'boken. Kjøpte den på Ark bokhandel.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Takk for tipsene :-) Ja, har lagt merke til at han er veldig opptatt av mobilen når den lyser :-)
Hva skjer'a?♂ Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Puttebokser i diverse varianter er gøy for den alderen:)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Det som er mest populært her er bøker, kaffiboksen (en 6-pakning med kaffi som jeg har tatt bort en side og tatt hull på framsiden, fin til bø-titt-titt). Har mye fint på www.barnetrend.no.Kjøpte en kjegleformet leke der som jenta mi liker veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå