Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Til nå har hun bare skjøvet seg bakover og rundt, men hun har vært oppe på alle fire og gynget noen dager og i går humpet hun seg fremover. :-) Moro om hun krabber skikkelig før jul :-) Hun er akkurat blitt 6 mnd.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Så flinke da!! Og tidlig ute:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Ja, jeg trodde broren var tidlig ute, han krabbet skikkelig på 7 mnd. dagen og reiste seg og gikk rundt møblene litt over en uke senere.. Men, han trente ikke på mye på det på forhånd da han skjelden lå på gulvet. Lillemor trives på gulvet og er veldig aktiv der og har god kropskontroll. Ser ut som hun har tenkt å være tidligere ute en broren.Håper hun holder seg til krabbingen en stund, veldig slitsomt om de skal begynne å gå før de egentlig er klar for det. (også får de i følge fysioterapeuten dårligere balanse om de begynner for tidlig).
Dudellidallo og Tillo Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 ja kan godt forstå det er slitsomt når babyene reiser seg og er såpass aktive i en så ung alder, jenta vår krabbet ikke før hun var over ni mnd og nå er hun 11mnd og har omsider funnet ut at hun kan reise seg:) Men eg har alltid synest det er utrolig herligt å se små babyer 6-7mnd krabbe og reise seg, håpet vesla vår skulle være tidlig ute men nå er eg glad hun ikke gjorde det, hehe, hadde blitt travelt ja;) Men alltid gøy når det skjer noe nytt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå