Brno 08,09, + 12:) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 er litt bekymra...men jeg vet ikke om det er nødvendig, er jo litt sånn hyper 1. gangs... Var på ultralyd sist tirsdag, en stor opplevelse. I magen lå ei jente og alt så bra ut. Morkaka var på framveggen. Det som bekymrer meg er at jeg fremdeles ikke er sikker på om jeg kjenner bevegelse... Den berømte fiskehalen eller sommerfuglvingene har jeg ikke kjent, men har noen ganger kjent små dunk. Idag er jeg 20+6 etter den gamle terminen, og akkurat 20 uker i forhold til justert termin (ultralyd). Fikk vite på ultralyden at det kunne ta to uker til jeg kjente bevegelse. Synes alle andre her kjenner så mye så tidlig, er det andre som ikke har kjent noe før så seint... eller har jeg bare en lat unge??
*Super*Mamman* Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Heidu. Hvis du har morkaka på fremsiden av livmoren, vil det ta en god stund lenge før du kjenner spark. Ingenting å bekymre seg over:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 har det akkurat likt selv, kjenner ikke noe sikkert enda men det kommer nok... :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Kjente ingenting før jeg var 21 uker på vei jeg;o) Tok da enda noen uker før jeg kjente det daglig. Har morkaken på fremre vegg jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå