Gå til innhold

Farger Tom og Trine ulltøyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blått, hvitt og rødt.. Fader at jeg ikke kjøpte alt i samme farger, for det blir jo ikke akkurat storvask ut av det..

2 boddyer og to ullbukser av hvert liksom........................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter noen vasker farger de ikke av... Jeg har ulltøy til mine både i rødt, blått, rosa og hvitt. Vasker d sammen og d går bra. Vask de for seg de første 2 gangene så tror jeg ikke d er noe problem ;o)

Skrevet

Jeg skal ikke si sikkert, men jeg har en body i cerise fra Tom og Trine, den vaska jeg sammen med naturhvite ullbodyer, og de ble ikke farga ihvertfall. Men jeg vasker alltid ull i alle slags farger sammen, aldri blitt farget..

Kanskje noen andre har andre erfaringer?

Skrevet

Det er vasket før, men synes det er dumt å bare vaske litt og litt. Bedre og ta alt i en vask. Det som er rødt og blått går sikkert sammen, men det hvite... Hmmm, tror jeg tar sjansen jeg.. Det værste som kan skje er jo at det blir rosa eller lyseblått, og det er nå bare undertøy da..

Så får jeg vente med ullua hans, for den er også hvit, dumt om den blir rosa ;o)

Takk for svar!

Skrevet

Eg hadde en mørk rosa ullbody fra Tom og Trine, den farga av første vask men går over etter et par vask, så vask separat først du så er du sikker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...