Solbakken, junispire 2012 <3 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Litt vanskelig å beskrive, men føles på en måte som at jeg har litt svakt hold nederst til venstre i magen (der jeg plaier å ha menssmerter). Har hatt masse EL slim fra søndag til tirsdag og har hatt samleie alle disse dagene. Er ikke helt sikker på når jeg har EL, men etter mine beregninger var det i går. Kan det være EL smerter eller kan dette være det første tegnet på graviditet? Festesmerter? Litt tidlig kanskje? Venter i spenning...
Solbakken, junispire 2012 <3 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. november 2007 Ingen som vil svare på denne?
lana<3 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jeg har smerter ett par dager etter el....er litt tidlig å få symptomer allerede nå....det står litt om dette inne på www.pernille.info
tegneseriedama Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 hei, satt selv og lette etter alle trådene hvor det taes opp hvor tidlig man kan kjenne symptomer :-) selv hadde jeg el for en uke siden og sitter undrende og lurer på om sår kløe i bryst(som om jeg har løpt maraton uten bh), og mens smerter en uke før tiden kan bety noe mer enn at jeg brygger på noe... om du krysser forkjølelse-uggen med mens så har du det jeg føler nå- men jeg trodde det kanskje var tidlig det og.??
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Hehe, vel, jeg er 7+1 og har ikke merket noe enda.... Så alt er visst mulig :-)
Gjest Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 hei... når jeg var gravid, så merket jeg at jeg var veldig varm i kinnene og på lårene.. hadde mye vondt i den ene siden av ryggen og magen... jeg hadde oxo noen stikknigewr i det ene bryste....jeg var 80% sikker husker jeg, så jeg tok en test 5 dager før ikm og den var positiv... desverre ente dette i en sa, i slutten av oktober begynnelsen av november.. men d jeg skulle fram til var at jeg visste at jeg var gravid, for jeg merket d på kroppen.. rare greier d der altså..... lykke til:)
Solbakken, junispire 2012 <3 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2007 Nå er det lørdag og jeg har fremdeles vondt nederst i magen, spesielt på venstre siden. Minner av og til nesten som mens smerter. Brystene har også blitt ømme nå. Vet det er tidlig å kjenne dette etter bare en uke, men har en følelse av at jeg er gravid... Noen andre som har kjent noe så tidlig?
miobell Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 kjenner til de symptomene.. hadde eggløsing ca 21.11. så det er halvannen uke siden. venter IKM 05.12. -er bare i PP1, men bare gått på ppiller i ca 15mnd, så håper på at det går fort!!! tror det er veldig individuelt når en merker at en er gravid. selv fikk jeg stikking nederst i magen, lett kvalme, noe vondt i korsryggen, hummørendringer, lett frysninger, noe såre brystvorter pluss pluss for en uke siden, nærmere bestemt 4-5 dager etter eggløsing, så sånn følte jeg det....symtomene har dabbet litt av, men lever fremdeles i håpet om at spiren kanskje sitter.. absolutt mulig kjenne noe tidlig.tror da jeg
Solbakken, junispire 2012 <3 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2007 Tror det er veldig individuelt ja, men gøy at det er noen andre som har det på den måten også! vi er også i første PP. Har ikke gått på p piller og både mamma og bestemor har alltid vært super fruktbare så jeg innbiller meg at det ikke skal være så vanskelig for meg å bli gravid. Lykke til med testingen! Du kan vel egt. teste i dag med den testen til Clear Blue som kan påvise graviditet inntil fire dager før mens du da:) Spennende! Hadde vært koselig å vite at man er gravid i julen...
Hannahs-mor06 Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Da jeg var gravid med Hannah merket jeg ikke noe før jeg var 8 uker på vei..Første symptom var "drag" i maven..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå