Gå til innhold

dager igjen 29/11???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 7 dager til termin. Sjekk hos jordmor viser 2 cm åpning og myk livmorhals...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele 85 dager igjen..... kjenner sjalusien er på topp når jeg ser dere som har bare noen dager igjen til dere får hilse på deres lille:) ...Men må vel bare holde på tålmodigheten frem til februar...

Skrevet

30 dager igjen. er sulten hele tida! åt to brødskiver for mindre enn en time siden, og nå føles det som jeg skal svime av av sult.. dette blir en kjempeunge, sånn som han suger næring av meg! :)

Skrevet

74 dager igjen...

Kjenner at det begynner å føles som tia går litt saktere nå, det liker jeg ikke...

Skrevet

28 dager igjen her med andremann,kjenner sulten begynner komme for fullt igjen etter noen uker med normal spising...blæh ;)

Skrevet

64 dager igjen:-)

Skrevet

36 dager igjen.

Nå forstår jeg hvorfor gravide blir fødeklar litt tidlig. Jeg begynner å bli lei av den store magen som bare er i veien. Har også så vondt i rygg og mage for tiden at nå gjør det ingenting om han kommer ut snart.

Skrevet

77 dager igjen

Skrevet

81 dager... lenge igjen, men med tanke på at jeg plutselig ikke lenger skal prioritere meg selv så er det kanskje akkurat passe?! :-)

Skrevet

18:D

Skrevet

70 dager igjen, det minker det minker :o)

Skrevet

9 dager her:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...