Gå til innhold

Noen som har erfaring med Kanvas-barnehage?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp:) Jeg har hatt datteren min der og har jobbet i fler av barnehagene for noen år siden, har venninner som jobber der nå. Noe spesielt du lurer på?

Skrevet

Vi har meldt oss inn og søkt i Oslo. Utfra hjemmesidene virker det som de har godt med førskolelærere og solid pedagogisk opplegg. Kan du anbefale Kanvas? Har du noen ide om hvor lang ansiennitet man må ha for å få plass i disse dager? Vi har siden februar og søker plass fra februar 08.

Skrevet

Min erfaring er at de ofte holder en høy pedagogisk kvalitet, de ansatte har mye utviklingsoppgaver og påfyll både pedagoger og ansatte. De har mange avdelinger med 0-6års grupper som jeg er positiv til. Lokalene er oftest gode selvom ikke alle er helt nye:) Den største ulempen er at de har flere barn inne, 20 istedet for 18 enheter. De kompenserer med å ha 2 pedagoger og 1 assistent på hver avd. såfremt de får tak i pedagoger.

Som i alle barnehager er den opplevde kvaliteten veldig avhengig av hvilke personer som jobber der og når arbeidsmarkedet er stramt som nå er det vanskelig å få gode assistenteter. Min erfaring er at det er attraktivt å jobbe i Kanvas slik at problemene er litt mindre der.

Jeg vil absolutt anbefale barnehagene deres, men selvfølgelig kan dere være uheldige og ikke bli fornøyd der også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...