Mamman til AM&JS Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Her skal nettopp det gjøres..må ta det veldig med ro så det går litt seint pga nakken min..men det må jo bare gjøres..vasker med hendene over hodet liksom, da jeg ikke kan se opp..hehe! Skal bli koselig å se julepynten igjen og syvarma stakene og stjernene i vinduet..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 jeg skal gjøre det i morgn!!! ooo jul med din glede.. trallalalalal.... gleder meg! Lykke til i dag da, vær forsiktig med nakken!!!
Mamman til AM&JS Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Skal være forsiktig vettu...må ta litt av gangen her..så tar litt hver dag..
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Her skal det også vaskes og pyntes i morgen!! Gleder meg!! Lykke til alle sammen med julepynting (og nakke)
Mille** Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Nja, ikke akkurat til jul da. ) Skal vaske badet og støvsuge huset, har bakt kake til barnehagen og så må jeg stupe inn i boden å finne fram juleeskene. I sommer virket det kjempesmart å sette de innerst i boden, nå virker det bare slitsomt..... ;o\
Dudellidallo og Tillo Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Signerer over, skal vaskes i dag men var ikke tenkt som julevask:) Men lurte på eg skulle begynne å bake litt idag, gleder meg til helga, da blir det pynting!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå