ღhælgelainnღ Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Kan dere hjelpe meg med en god oppskrift på sjokoladekake? Da tenkte jeg på ei kake hvor det er sånn kremaktig fyll inni - helst ganske lys krem.
ღhælgelainnღ Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 *dytter igjen* Sikkert noen som vet om ei knallgod oppskrift på sjokoladekake med lys sjokolade krem inni?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå