Gå til innhold

Er så lei mannfolk og svigermødre i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen bare snorker & sover. Spurte i går om han ville være med til jordmor i dag for vi skal høre på hjerte salgene. Med første mann var han med på alt mulig og var så engasjert, men i går fikk jeg som svar: "Når ska du dit, for jeg skal se et tv program på formidagen".

Siden hadde han pratet med sin kjære mor om alt mulig og at han var trøtt og sliten om dagen.

På kvelden ringer min kjære svigermor og jeg får beskjed om at nå må mannen få lov til å sove litt da, jeg måtte ikke slite han helt ut og ikke tvinge han til noe han ikke ville.

HALLO, jeg er gravid, jeg står opp kl 06 hver morgen med datter på 2 år, JEG gjør det meste av husarbeid + at jeg jobber. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Bare måtte få ut litt, er litt frustrert her jeg sitter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, kjenner det koker når jeg leser det! De kan bare ikke sette seg inn i situasjonen din...det er vel derfor. Håper de står klar til å forstå deg, hvis det skulle renne over med hormoner for deg, da:-) Lykke til!

Skrevet

fy flate, den var drøy altså,det verste var vel at svigermor ringte og sa det hun gjorde, jeg hadde fått helt dilla.

Skrevet

Huff..skal love deg at svigermor hadde fått hørt det hvis hun hadde funnet på å si noe sånt til meg!!

Du får skrive en liten liste over hva du gjør og hva samboer gjør i løpet av en dag,så kansje han skjønner det når det står svart på hvit at du har litt større grunn til å være sliten om dagene?

Sjønner godt at du er frustrert!

Skrevet

Fy flate, jeg hadde bedt svigermor dra til et vist varmt sted!!!

men så er ikke jeg tilregnelig om dagen heller da:)

Skrevet

sambo slarva altså til mamman sin fordi han ikke fikk sove nok og var sliten, stakkars lille guttebassen til mamman sin.

du får spørre han om han vil flytte hjem til mor, si han må det om han ikke tar seg sammen.

må se tv på formiddagen..... nei, vet du hva, ingen må det.

Skrevet

Det minner meg så om x gudden å hans mor, han var også mammas lille gull å hun stttet han. Skjønner du blir sur, å hvilket program på tv var så viktig att han ikke kunne bli med til legen. Hadde skjønt det litt om han ikke kom vekk fra jobben til alle kontroller men han bør ha like mye ansvar han å.

Skrevet

Oj, det der tror jeg ikke mannen min hadde turt å gjort...

Skrevet

her kjenner jeg att jeg også blir provosert av å lese dette stykke ditt. Hadde d vært min svigermor og også min mann så hadde jeg fløyet i flint!! stakkars lillegutt!! Selfølgelig er det jo han som sliter mest med vond rygg, bekken søvnproblemer osv alt en graviditet medfører!! håper du har fått sagt ifra hva du mener om slike uttallelser både til din svigermor og mann, det hadde jeg hvertfall sørget for!! Masse lykke til videre med svangerskapet!! Godt vi jenter har en spalte her som vi kan få ut litt frustrasjon på, det trenger vi til tider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...