Gå til innhold

Da har jeg tatt en test....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å den var BLENDA HVIT, som vanlif. Jeg er sø møkk lei dette her. tempen ser fantastisk ut, har ALDRI sett så bra ut, å det irriterer meg at det skal være sånn når jeg ikke er gravid. Jeg er så møkk lei å føle meg misslykket, å jeg er møkk lei av alle bekymringene jeg har.

Å nå røk kjangsen min for å bli gravid før terminen min om 1 mnd:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff å uff...

Dette er tungt og jeg kjenner din fortvilelse!!

Det er en ekkel følelse og en tung tankegang, jeg håper bare du klatrer deg opp igjen atter en gang og går på med sterktj mot.

Det er selvfølgelig enklere sagt enn gjort, og sikkert en helt vanvittig tanke akkurat nå. Dette å prøve på det høyeste ønske tærer hvirkelig på psyken våres, det vet vi alle... vertfall vi som har holdt på en stund men aldri lykkes.

Stå på tryne, ikke gi opp så skal du se den positive testen kommer til deg også!!

Ønsker deg all lykke til lille venn=)

klemmer fra ei i samme situasjon (stort sett)

Skrevet

Det var leit å høre Tryne!! Selv om jeg ikke kan ane hvordan dette oppleves for deg, er det lett å forstå at du har det ganske jævlig. Har vært på siden din og forsøkt å sette meg litt inn i situasjonen din. Det blir vel for dumt å si at det sikkert går bra, men jeg håper på alle måter at du lykkes. Og at du nok en gang klarer å komme deg ovenpå igjen, selv om jeg ikke kan forstå hvor du henter styrken din fra.

Du imponerer stort Tryne, med pågangsmotet ditt, det er klart at du også må få kjenne på at det er utrolig urettferdig og vanskelig.

Stor klem fra en som tenker på deg!

Skrevet

Uff..Skulle ønske det var noe jeg kunne si for å føle deg bedre!

men vil bare at du skal vite at jeg krysser for deg!Og du er ikke misslykket!!Hode høyt! Lov å være lei og deppa,så få det ut,så vil du føle deg hakket bedrer ettertpå! Tankerogklem

Skrevet

Hei Tryne.

Ja, her sitter jeg og gråter... =( Har vært inne på hjemmesiden din og lest historien din, og den var så utrolig rørende! Så sterk du har vært, og hvilken nydelig datter dere har! Det er ingen tvil om at du og mannen din har gått igjennom mye, og jeg vil bare si at jeg beundrer optimismen og pågangsmotet deres!

Er selv nygravid, og jeg har heldigvis ikke støtt på noen isfjell, så jeg kan ikke si at jeg vet hvordan du har det. Men jeg håper desto mer at du snart får det sånn som jeg har det!

Jeg skal krysse fingrene for deg framover!

Lykke til!

Skrevet

Sender deg en goood klem, kanskje det hjelper litt?:)

Skrevet

Så kjipt, Tryne...

Håper virkelig dere får det til om ikke lenge!! Skjønner godt at det er vondt å ikke være gravid igjen til terminen..Selv skulle jeg hatt termin i midten av Januar, så nå har jeg kun denne pp på å klare akkurat det..Er sikker på at jeg kommer til å stresse slik rundt dette, og når en stresser med det så klaffer det jo som oftest ikke..

Skrevet

Nei og nei og nei!!!!! :(

Har ikke ord! Blir så lei meg på dine vegne!! Stor, STOR klem til deg fra meg!!!

Skrevet

Det var kjempe rørende å lese alt dere har skrevet, jeg ser at det dere skriver virkelig kommer fra hjerte. Jeg er veldig møkk lei dette her opplegget, føler meg mislykket rett og slett. Ikke har jeg lyst til å putte i meg så mye hormoner da det kan føre til kreft. det er så mange i familien min som får det. Men mitt ønske om barn er så stort, så jeg bare må. Jeg vil at jenta mi skal få en bror eller søster

Skrevet

Hei Tryne...

Vet akkurat hvordan du har det. Jeg hadde egentlig termin 10. november. Tenkte mye på den datoen og ville gjerne bli gravid før den dagen kom. Det greide jeg ikke, men jeg testet positivt i går. Første pp etter "terminen". Tror vi kan bli litt stresset for å rekke den fristen jeg. Ikke gi opp håpet. Du har jo tross alt blitt gravid før, så det er ikke det som er problemet. Ønsker deg masse lykke til. Klem til deg!

Skrevet

Jeg ser din fortvilelse og du har mye vondt bak deg så jeg vil krysse alle fingre og ta deg med i tankene.

Håper virkelig dere snart har lagt det vonde bak dere og at det nå bare er godt igjen=)

Nå er det deres tur!!!

Skrevet

Du må ha masse lykke til du også, håper at vi ser hverandre igjen på 1.tri som gravide an gang. blir gal av dette opplegget her, jeg hater det mer enn alt annet. Kvir meg til jul:(

Skrevet

Skjønner deg veldig godt!

Gruer meg til julen jeg også, mest pga at barnet mitt skal være hos faren og at heeele julen vil gå med til betenkning om den sitter hos meg. Selv om jeg har god tro.... gleder meg mye til å bare bo på hotell i to dager sammen med min kjære også...

Men vil sååå gjerne ha deg med over til 1.tri når jeg drar dit en gang...(håper på snart) ...

Krysser fingrene for oss begge to!!

Skrevet

Forstår godt at du gruer deg når barnet ditt skal være borte fra deg. Må kose deg masse på hotell;) Vær litt romantiske. Jeg håper vi kommer oss over i lag snart ja

Skrevet

Joda jeg skal kose meg mye på hotell og fylle opp julen med sjåfør jobber=)

Gidder ikke feire jul når han skal være borte så vi feirer 4 juledag når han kommer hjem=)

Skrevet

nei så trist da vennen:( vet akkura hvordan du har det.

men du får nok en liten spire snart.

jeg fikk mensen i går:(så ikke mye glede i heimen her.

husk at bak om skyene,er himmelen alltid blå...:)

bare den skyene kunne flyttet seg,så spira kunne komme frem:)

Skrevet

Kanskje jeg bør flytte fra bergen;)

ja, vi får satse på at de skyene flytter seg SNAREST

Skrevet

he.he du har nok svaret der ja:)flytt fra bergen;)

Skrevet

det var synd... har masse vondt av deg... skal jeg gå etter når jeg hadde mensen så skal jeg ha eggløsning i helgen.. og da skal vi på julebord og revy i bergen, sove på hotell hele helgen.. men gu som jeg kvir meg til å vere borte fra Alexandra en hel helg.. snufs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...