Gå til innhold

Huff er litt bekymret jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

nettopp fått vite at jeg er gravid,men jeg føle rmeg ikke graivd i det hele tatt,vel har litt kvalme,men ikke mye. Nå sitter jeg her og er bekymret for om det kommer til å gå galt,de sier jo at jo mer enn merker til graviditeten jo større sjangese er det for at det går bra. Der er jo mange som ikke har hatt noe særlige plager i svangerskapet,som det har gått godt med,så jeg får bare håper på at jeg får et slikt svangerskap denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kun litt øme bryster men ellers ingen ting og går i dag inn i min 23 uke!

Skrevet

Godt å høre,det er jo de første ukene som er mest kritiske da.

Skrevet

Hei mamma tiL......

Vil bare si at mitt forrige svangerskap kikk stort sett helt smertefritt.

Litt småkvalm på kveldene eneste... ellers ingen symptomer.

La på meg ganske mye og mye vann i kroppen men det er vel kanskje ikke noe en regner som symptom?? vet ikke....

Men som sagt, skatten min er 4,5 år nå og alt gikk helt fint!!!=)

Skrevet

Ja det er det.

Kan jo si jeg selv var veldig bekymret de første ukene,men etter en samtale med jordmor i uke 6 roet jeg meg litt for ho mente det var like naturlig å ikke ha symtomer som å ha det.

Skrevet

Godt å høre om dere begge

Skrevet

ikke noe å bekymre seg over.

Har en flott sønn på ti mind, fant ikke ut at vi skulle ha ham før i uke 25, føle meg absolutt ikke gravid

Skrevet

jeg merket nesten ingenting før uke 18- ikke ømme bryster, ikke noe videre mye kvalme, kun et par dager innimellom.

fikk se en sprellende liten mann på ul i uke 18, og er nå i uke 27- så gikk fint med oss selv om jeg var i veldig bra form.

Skrevet

Godt å høre at det er flere her inne som har vært friske igjennom hele svangerskapet og har klart seg bra.

Det er bare det at jeg hadde en SA for to år siden og da var jeg i helt fin form,så jeg er nok litt redd av den grunn,men godt å høre at andre har klart det. Takk skal dere ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...