Suss@ med 3 gutter Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Ble så nyskjerrig på åssen det går med deg?
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hun reiste inn i halv syv tiden i morges ser det ut som.... :-)
*1+1=2 små* Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 heldige henne, hu skulle jo egentlig til JM i dag og fortelle meg hvordan det gikk å bli strippet:P
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Hehe, ja nå slipper hun det..
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Hun har reist ja?? så bra....snakka med ho i natt. ho var så usikker på om det var fødsel eller ikkje.... så bra at det den lille endelig ville komme ut og hilse på da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå