Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Andre som har problemer med søvnen? Jeg har den siste tiden sovnet på et blunk så snart jeg treffer puten, mer eller mindre, men etter en liten time/halvannen i drømmeland våkner jeg - og er LYS våken! GRYNT! Natt til i går våknet jeg rett før to..sambo våknet en time senere, og vi ble liggende og prate svada og barneoppdragelse til klokken var ti over seks - da MÅTTE han sove, siden han skulle på jobb om tre timer. Så jeg sovnet da ca halv sju, og var oppe igjen rundt ni - og det er vel slett ingen lang natt! Dermed regnet jeg med at I NATT skulle jeg ihvertfall få sove - det kunne vel umulig være noe problem etter å bare ha sovet få timer natt til i går...! Men næsjda, jeg sovnet rett rundt halv tolv tenker jeg - og våknet igjen kl ett - LYS VÅKEN IGJEN! Har holdt på sånn i dagevis nå.. På en måte er det jo ok at kroppen får vendt seg til lite og urolig søvn - men på en annen side så føler jeg at det er nå jeg burde sove masse og lenge; mens jeg enda har muligheten liksom.. Jaja..det var en liten luftings fra en nattevåker.. Nå skal jeg drikke min kopp med sove-te, og håpe det har noen effekt.. Natta!
bergen81 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Ja, søvnmangel er et kjent fenomen her også.. Kan være stuptrøtt når jeg går til sengs, men det er akkurat som om jeg våkner til med en gang jeg kommer under dynen. Og samboeren min, den heldiggrisen, sovner på et sekund.. Urettferdig! Så ligger jeg der og funderer over alt mulig, kjenner på babyen som alltid blir spinnvill når jeg legger meg, planlegger litt og så må jeg på do.. Da våkner jeg enda mer, så da tar det fort noen timer før jeg sovner. Og når jeg da endelig har sovnet må jeg søren meg på do igjen.. Og sånn går natten.. Sover egentlig best etter sambo har stått opp, sånn fra halv 8 til 10. Og da våkner jeg med dårlig samvittighet fordi jeg har sovet så lenge og egentlig burde stått tidlig opp for å skrive eksamensprosjektet mitt som skal leveres om tre uker (GRØSS!!) Redd for at når januar endelig kommer, så er jeg helt ødelagt av for lite søvn og på ingen måte full av overskudd til fødselen... Men det går helt sikkert bra på et vis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå