Gå til innhold

Flere enn meg som er våken i natten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger her på sofaen min med tekoppen i hånden. prøvde å legge meg 1, men fikk bare sove drygt en time. Vondt i ryggen og noen murringer er mer enn nok til å holde meg våken:/

Litt usikker på om jeg lekker litt fostervann også faktisk! Er våt i trusa, ( har på truseinnlegg, men kjenner jo at det er litt vått), å det er ikke utflod tror jeg. Har under hele graviditeten hatt en litt gulaktig utflod, å når jeg kiker på truseinnlegget nå, viser det ingenting, det er bare litt bløtt. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kan dessverre ingen ting om fostervann, men jeg er våken i natten :)

Sitter her med te-koppen og prøver å bli trøtt igjen...

Hvor langt på vei er du?

Skrevet

Våken her også.. Tatt sovepillen min og venter på at den skal slå inn for fullt.. Får ikke sove uten den..

Skrevet

Våken jeg og.. Fikk sove fra 23 til 1, etter det har det nok ikke nyttet å legge seg igjen..

Hørtes litt ut som fostervann, men kan ikke si noe med sikkerhet siden jeg ikke har opplevd noe sånt...

Ligger på sofaen med kraftige, vonde og nesten regelmessige kynnere

Skrevet

Jeg har termin om 2 uker.

Gud, sovepille skulle jeg også ha hatt gitt!

er trøtt i øynene og sliten i hodet, men kroppen gjir meg rett å slett ikke ro nok til å falle i søvn. skikkelig irriterendes:/

bra at jeg ikke er den eneste her i verden som er våken da=)

-hi

Skrevet

Har det på samme måte som deg, "kynnerne" begynner å bli ganske vonde no faktisk... litt usikker på når jeg skal ringe siden jeg har halvannen time å kjøre til sykehuset...

Tenkte jeg skulle vente til etter jordmor-kontroll i morgen, men vet ikke om jeg tør...

Har 6-8 min mellom takene, og som sagt begynner de å gjøre ganske vondt. Hvor lang tid er det mellom dine, og når har du termin?

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ta kontakt med føden når smertetoppene varer i nærmere ett minutt..

Jeg har termin 28 desember, men har akkurat funnet ut at ungen ligger opp ned..

Du kan jo ringe føden og bare spørre! :) Ble selv oppmuntret til å ikke nøle med å ta kontakt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...