Northernlights Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 hey! Logga paa gubbens PC, for naa er det full scanning paa laptopen min. Tror jeg fikk et virus, men haaper jeg tar feil.... Saa...er du her?
mayaya Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 ja! jeg som satt og venta på deg på msnen
Northernlights Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Sitter paa et kaldt rom og drikker noe rart. Men naar scanninga er over,skal jeg inn i stua igjen =o) Satt bare og leita etter et bilde av Nicole Kidman fra da hun var med i en saape-serie i Australia da noe dritt plutselig tok over laptopen min... Masse skitbilder ploppa opp, og maaten jeg reagerte paa fikk 9 aaringen min til aa sprette opp fra andre sofaen, for aa se! Maatte klappe igjen laptopen tvert. Hater saant. Skjedde en gang foer naar ene datteren min satt og soekte etter noe paa nettet for 3 aar siden. Veldig festlig for en 11 aaring aa faa saant rett i ansiktet,naar man soeker etter noe helt uskyldig. :-/
mayaya Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Isja! Men jeg skjønte ikke helt, hvorfor drikker du noe rart på det kalde rommet? Forklar...
Northernlights Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Fordi det varme rommet har en laptop som er infisert akkurat naa......... Jeg maa jo drikke. Man lever ikke av bare mat =oD
mayaya Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Men det kommer jo an på hva man drikker og...?
Northernlights Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 http://www.nicolekidmanunited.invisionzone.com/index.php?showtopic=243 hahaha! Var det jeg trodde,ja! knis...sjekk det nederste bildet! Har man ikke bukser,kan man surre paa seg en strisekk! Alt kler den smukke ;o) .......... Kunne drukket kakao, menmen...
mayaya Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Jeg drikker en kalorifri cola zero. Sikkert det sunneste på jord! *lerogler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå