Gå til innhold

clearblue


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

akkurat hvor nøyaktig er cb? Har bare testa meg en gang med cb digital, og den ble positiv med en gang. Jeg vet jo at jeg er gravid, kjenner det på kroppen, men nå er noen av symptomene borte. Klarer liksom ikke helt å tro på at jeg er gravid..hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg igjen. testet og med cb digital-som ble positiv med en gang..men jeg tok fire tester til, bare for å være heeelt sikker...men tror det holder med en altså, er den positiv så er du gravid. så da sier jeg gratulerer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en cb digital i dag, og den var positiv, og var usikker om den var rett.

Tok to nye tester,(billig)og de var også positive.

Du er nok gravid ja, bare virker så utrolig

at du har blitt gravid.

Jeg har nesten ikke hatt noen menstruasjonstegn, bare litt killing nedenfor og øm i brystene.

Tar litt tid før man får de store tegnene på at man er gravid.

Da jeg fikk først mann trodde ikke jeg at jeg var gravid fordi at jeg nesten ikke kjente at jeg var gravid.

Du er nok helt sikkert gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet først på tirsdag med 2stk First Signal som begge var positive. Testet med CB Digital i går som sa "gravid". Så de er nok ganske sikre ja. Kan ikke tro at jeg er gravid heller. Hadde masse symtomer FØR jeg fant det ut.. Nå er jeg liksom bare litt kvalm og stikker såvidt i brystene. :)

preg.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm for et par dager siden, og jeg kjenner mensmurringer titt og ofte. Puppene er små-ømme...Jeg er ikke kvalm lenger, men jeg driver likevel å innbiller meg at jeg har mistet (har ikke blødd eller noe). Vet ikke hvorfor, og har det egentlig ganske kjipt nå...føler ikke at jeg er gravid selv om jeg egentlig vet jeg er det...er det andre som har samme erfaringer som meg? Sambo forstår meg ikke, så føler meg litt alene med disse følelsene..Noen som kan oppmuntre meg? Det hadde jeg satt stor pris på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...