Gå til innhold

Mamma1.gang 22.August.07 =)

PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må komme på babysang en dag :D Er kjempekoselig, og ungene elsker d!! :)

Går d bra m dere forresten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, det høres koselig ut!=) Men når er det?

Er jo så mye som skjer fremover, så vet ikke om det blir før jul=S

Her går det kjempe fint. Hadde en h***** uke forrige uke med 3mnd vaksine,tenner, økedøgn OG kolikk!? (selvom jeg ikke tror på det med kolikken) Men denne uken har det snudd helt! Tar plutselig smokken OG flasken=D Hun ligger også alene og sovner selv nå! Helt merkelig, men deilig...

Hvordan gåår det med dere? Trives dere i nye leiligheten?=)

Skrevet

Trives veldig godt her...:) Supert sted å bo :)

Babysang er hver mandag og torsdag kl 11.30 :D Koster 20 kr gangen å være m, men da får man kaffe/te/kakao og enten nystekte lapper eller frukt etterpå :)

D hørtes ut som litt av en uke ja...tennene kommer allerede? Her bare klør hun noe infernalsk innimellom, så dentinox'en er god å ha :)

3 mnd vaksinene gikk supert her, litt feber på kvelden, men ellers bra :) Lillemor her har tatt både smokk og flaske nesten fra starten av, så d har vært godt...hun kan av og til ligge alene å sovne av seg selv, og av og til er d helt umulig...men hun er fortsatt seeeen i seng da, men de to siste kveldene har hun vært i seng før kl 23 :D:D:D hihi

Trives dere i leiligheten da??

Skrevet

Det er jo bra=) Vi trives kjempe godt her! Skulle ikke tro vi bodde i samme borettslag enda. Enorm forskjell. Ferdig med all oppussing for nå, men skal begynne på barnerommet etter Jul. frem til da skal vi bare slappe av og kose oss=) Sambo har jo vært sykemeldt siden juni, så vi har fått gjort mye! Og han skal opereres igjen etter jul=S Så han blir hjemme med oss ihvertfall til sommeren igjen=D Var jo perfekt tid å bli syk på! hehe

Å, det var tidlig på en mandag=P Men håper vi klarer å komme oss på det en dag om ikke så lenge! hadde sikkert vært kjempe koselig. ser at hun elsker samg og musikk. Jepp, er ihvertfall 3 tenner nede og 2 oppe! Hs sa at de nok kommer ut alt i fra om en uke til om en mnd =S Så vi håper de kommer snart, slik at hun får en pause! Dentinox er et must;) Hadde ikke klart oss uten den! Hun fikk ingenting etter vaksinen, men var liksom ALT på en uke=( Heldigvis er alt bra denne uken=) Hun tok flakse de første ukene, men så ble vi slapp.... hehe

Vi har ikke noe faste tider på soving enda, men regner med at vi begynner med det snart! Nå ligger hun bare i bagen i stuen med oss, men er vel på tide å prøve å legge henne inn i sengen. Noen kvelder tar vi bare beggen med inn på rommet;) hehe

Skrevet

Pleier å legge henne i sengen, men d varierer om hun sovner selv eller om hun må bysses...sambo er en racer på byssing :D

Håper på å få litt fastere tider på soving snart her og, er litt kjedelig å ikke ha kvelden...men til gjengjeld sover hun lenge på morgenen da :D

Uff, stakkars, alt på en uke...ikke lett for disse små nei...

Vi har ikke pusset opp noe her enda (jo litt småplukk på badet) men satser på å få kommet i gang etter jul en gang...sambo har jobbet døgnet rundt i d siste, så her hjemme har ikke vært prioritert for å si d sånn...

Men gleder meg virkelig til å komme igang og bli ferdig m d!!

I begynnelsen synes jeg og d begynte tidlig, men har vendt oss til å stå opp i 10 halv 11 tiden en gang nå...så da går d greit :D

Skrevet

Er deror vi bare tar henne i baggen enda, enklere=P Men kan vel ikke holde på slik nå som hun begynner å bli stor;) Hehe, deilig med laaange morninger, men her sover snuppen så lenge jeg sover;) bare tar henne oppi til meg, så våkner hun når jeg gjør! (stygg uvane;)

Men deres var vel nesten helt oppusset? Litt verre her=S Men nå er ALT tatt utenom kjøkken,do og barnerommet. Har jo delt opp, slik at nå har vi 4-roms=D Så det er ikke mye igjen (heldigvis)

Men samtidig så er det jo litt gøy å pusseopp da;)

Dere har døgnrytme dere altså!=P Hehe, tror det er noe vi må kjøpe snart=P

Skrevet

Joda, var nesten helt oppusset...men er litt vi vil forandre på likevel...og så må vi male og sparkle, for hun som bodde her før har laget så masse huller i veggene alle steder... hmf... :D

Vi skal lukke igjen mellom stuen og gangen, for å avgrense litt mer (nå er d helt åpent), men da må vi flytte dørene på begge soverommene...

Alle rom skal males, taket senkes litt i gangen og vi skal ha nytt gulv i hele leiligheten...så skal vi lage garderobe inne på d ene soverommet og bod/garderobe i gangen...phju, skulle helst satt i gang m en gang :D

Ja, vi har litt døgnrytme i allefall...:D Hadde jeg ikke stått opp da, så hadde jeg hvertfall ikke fått snuppa i seng om kvelden...nå sover hun ca 12 timer hver natt, deilig :)

Skrevet

Ja, det er alltid NOE!;)

Vi er heldigvis ferdig med det verste, det tok R mens jeg var gravid og ikke kunne gjøre så mye=P hihi... Pusset opp badet, helsparklet stuen+male tak/vegg, nye hulkil lister over alt, delte opp rommene, sparklet/malte, nye lister og gulv der også (skips gulv=D) Vårt rom akkurat det samme + at der sparklet vi også taket, satt inn nye skap (i samme farge som skips gulvet og listene) og spotter. Ble helt nyyydelig =D hehe, bare å stikke innom om du vil=)

Høres jo ut som at dere har en like stor jobb foran dere! Men det er jo SÅ deilig når det er gjort... Hehe, her kommer og går døgnrytmen.

Kan være våken hele natten en dag, og neste er v tidlig i seng. Kommer ann på formen;) bare koser oss og nyter det mens vi kan;)

Ååååh, 12 timer!? Uten mat da? eller nattammen du?

Skrevet

Jepp, uten mat...hun har kuttet ut ett og ett måltid selv :D Nå får hun flaske på kvelden da, begynte forrige helg..har begynt å få så lite melk på kvelden, hun ble så sutrete og grinete når hun spiste, bare tullet og ville ikke ha...fikk DÈT takknemlige blikket fra hun da hun fikk flaske etter jeg hadde forsøkt å amme henne forrige søndag...så da er d blitt flaske...og snuppa er fornøyd :)

Ja, vi har litt av en jobb foran oss, så gleder meg i grunnen til å bare få kommet i gang og til å bli ferdig :D

Kanskje jeg stikker innom en dag og ser =)

Skrevet

Så deilig da=) Hun klarer å sove natten igjennom her også, men det er ikka alltid. Som oftest så blir det mat en gang iløpet av natten, men det gjør ikke noe. Jeg sover videre mens huns spiser;)

Men det er jo bra! at du fant ut at det gjorde det bbedre=) Ingenting som er bedre enn at de søte små har det bra!

Kan jeg tenke meg, er jo litt gøy mens det holder på også!;)

Ja, det er bare å stikke innom=)

Skrevet

men vi får snakkes :D nå går jeg til køys, er dautrøtt....natta :D

Skrevet

Det gjør vi=)

Skal finne sengen vi også. Bare bli ferdig med dagboken;) Natta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...