Gå til innhold

"internett explorer har sluttet å virke" .............Andre her med (dritt) vista?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere samme problemet? Har hørt om mange som har det, så lurer på om ALLE med vista sliter med det!? Noen som vet hva som kan fixe det?

Blir sååååååå drittlei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har innstallert mozilla firefox, og etter det har den ikke trøbla sånn som du forteller her.

så nå kjører jeg med begge,

Skrevet

Sleit noe veldig med det til å begynne med, så innstallerte mozilla jeg også , :D

Skrevet

Ja min klikka helt med nettet for en uke siden...

Har du nylig lagt inn ett nytt program eller lignende? Jeg hadde lastet ned Skype, og det gjorde utslaget til at explorer ikke funka som det skulle. Når jeg sletta skype ble den normal igjen.

D kan laste ned en annen søkemotor for internett hvis du ikke får det til å funke på explorer.. Det er gratis og heter Opera.. Gå inn på Opera.no

Jeg har også vista.

Skrevet

her har det vært helt stabilt siden jeg gjorde det, takket være noen kloke DIB damer :-)))

Skrevet

vet også om opera, men hørte her at den var ikke så stabil, og at det var flere programmer den ikke ville godta....bare et tips...

Skrevet

Har masse problemer med vista. hadde aldri "oppgradert" hvis jeg hadde kunnet testet det først. Flere av mine yndlingsprogrammer virker ikke med vista, og det er KJIIPT!!!!

Skrevet

Nei ikke nor nytt på datan=( vært slik fra første dag!

Samme som at når jeg skal bruke cam, så kommer det " not plugged in or in use" noe som ikke stemmer=( Ringt support 1000ganger og nå er jeg drittlei!!!!

Hva er egentlig mozilla firefox??? (ikke god data peiling)

Hvor lastes det ned?

Hva "skjer" med datan da? hehe..

Skrevet

du merker ingenting på dataen, den bare "kjører" og søker på det programmet...tror jeg...

ikke noe forandring her i allefall...

har en link, men vet ikke om det er der jeg lasta den ned, husker ikke....

http://norwegian.ircfast2.com/

er litt usikker på om det her en kan laste ned i fra...

kanskje det er noen andre kloke damer her som har en link??

Skrevet

Vista bruker visst 1 GB, så om du ikke har større maskin enn det, bruker den opp alt minne og derfor slutter å virke.

Skrevet

Vet ikke hva jeg har =S

HP Pavilion står det her.... noen som vet hvor mye minne det er? ellers må jeg rote meg inn på systemer å se om jeg finner igjen der det skal stå=S

Skrevet

Gå inn på kontrollpanel - system og vedlikehold - system.

Da skal det stå der.

Jeg har samma type maskin som deg ser je

Skrevet

Jeg har: HP Pavilion dv6000 (også masse tall og bokstaver)

1,86GHz 1,87GHz (?? var ikke det akkurat likt? hmmm)

2046 MB 32-biters operativsystem

Vet ikke om det sa deg noe?

=p

Skrevet

Da har du 2 gb minne, så da er det ikke det som er feilen.

Men last ned FF du, som du har fått tips om før.

Du har like stor maskin som min, og jeg har aldri hatt problemer med FF

Skrevet

Ja, da tror jeg nesten jeg skal prøve det jeg også=)

MÅ bare ringe support en gang til å kjefte på de! Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye "gale" (irriterende)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...