Gå til innhold

Knall hard mage og stikking :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men tviler på at det er kynnere eller noe som helst sånn. For magen er hard hele tiden. Men det stikker nederst mot underlivet. Noen andre som er i uke 38 eller rundt om der som har det sånn og? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg er snart i uke 37 og kjenner til det, begynner virkelig å lure om noe skjer snart. Har skikkelig stikking i underlivet og klarer av og til ikke å gå pga av at det gjør så vondt. S¨å har det blitt verre de siste dagene også. Igår kveld når jeg la meg hadde jeg masse kynnere, magen var knallhard og og det varte i et par timer. Når jeg våkna idag var det bedre men merker at det kommer sånn av og til...

Skrevet

Jeg skal til legen i dag, håper han kan sjekke om noe er på gang :) Eller hvertfall forklare hva det er for noe. Er jo fremdeles tre uker igjen, men ingenting hadde vært bedre om lille gutten hadde kommet før tiden. Så vi kan ha en "rolig" jul. Gikk ni dager over med førstemann.. :s Men, magen skal vel ikke være knallhard hele tiden? Husker ikke så veldig mye fra jeg gikk gravid første gangen ( 6 år siden )

Skrevet

Har det sånn jeg åsså... har vært sånn i noen dager nå men det ar seg ikke opp desverre=// er vel modning da kanskje har 11 dager igjenn til termin... håper jeg ikke må gå sånn i 11 dager da sovner jeg under fødselen hahaha

Skrevet

Nei magen skal ikke være knall hard hele tiden.

Dette MÅ du få sjekket asap......

Skrevet

Var til jm igår og hun sa at hard mage og kynnere ikke var farli.. g den er stort sett hard hele tiden... hun sa det var et tegn på modning men behøvde ikke å føde før termin lell... noen går med sånne smerter lenge..............

Skrevet

Dumme jordmor :P Min mener jeg kommer til å gå en uke over tiden. Det er jeg ikke klar for denne gangen :s Og hvertfall ikke med denne vondten ;) Får vel bare prøve noen av kjerringrådene ;) Har du lenge igjen adriansmor? :)

Skrevet

Jeg har det samme.. Begynte å få kynnere i uke 19 så jm sier at jeg er klar.. Og stikkinger har jeg hele tiden, nedpress da som det kalles..begynte med bare noen få stikk, nå er det langvarige stikk og veldig ubehagelig.. kjennes jo nesten ut som han detter ut.. hehe..

Skrevet

Jeg er i uke 33 i morgen. Magen er mye hard, og enkelte dager stikker det inni underlivet på en måte. tror kanskje det er fordi bebisen ligger med hodet ned og vrir seg eller noe sånt. Veldig rar fölelse, ganske ubehagelig faktisk.

Skrevet

Skal man bare vente å se hva som skjer...? jeg er i uke 37 og vet ikke helt hva som er vanlig når man er kommet så langt. i det siste har det vært ekstremt, har hatt opphold i kun noen timer idag, ellers har magen vært hard, hatt kynnere, kjennes ut som svake rier i ryggen og nedpress... kanskje jeg bør ringe legen imorgen for å få det kjekket??? kjekker hun da om jeg har fått åpning kanskje? vi skal reise vekk i helga , men er jo litt nervøs i tilfelle noe skal skje:)

Skrevet

Jeg føler selv jeg drøyer og drøyer og vil ikke forstyrre noen med mine plager. Men det er jo bare å ta en telefon til føden og snakke med jordmødrene der. De vet mye mer enn en lege.

Skrevet

Jeg har vært hos legen i dag. Var ikke mye å bli klok på. alt jeg fikk til svar var at det var helt normalt. Skal til jordmor om 10 dager, før om det ikke gir seg da :P Men i dag har magen ikke vært noe hard i det hele tatt. det er vel bare modningsprossessen vi er inni da. Så får vi bare krysse fingrene for at ingen går over tiden ;) Føler det samme som deg over her, vil ikke mase for mye på føden for de har vel sikkert mer enn nok å gjøre på, og jeg har ikke SÅÅ vondt :s Er ikke sånn bekymret heller, mest håpefull om at noe kan være i gang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...