Gå til innhold

å "kapre" litt julestemning.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jammen ikke helt enkelt det...er svett jeg.enda jeg har roa ned to timer nå...for et stress!!

i kveld var vi på nissemars,med fakler å det hele.men herremin for et styr!!

jeg har trompstrikka lue,ble kun ferdig med ei.hadde ei fra før,gudsjelov ;o) så leita frem voksipose,skinn,klær,ja alt mulig.vi skulle jo gå,og været var dritt.ingen skulle fryse.gubben byttelånte bil,for å få med vogna.døra på vår er gått i vranglås..for seint ute,slengte oss inn,å skulle kjøre....ha ha haaaa,den forbaska bilen seig så vidt frem!!!! motortrøbbel...jeg stressa,ungene leie,for nå mista vi det hele.

kom frem,kasta oss ut,reiv av papir på fakkler,tente,og løp!!! rakk det halveis i ruta.jeg og jentene var svette før vi kom til di andre,fakklene ble skumle,ting lukta svidd,pusten var som en hval,og lillebror satt fremdeles i bilen å sov...jeg som gledde meg til å ta han med på dette..

alt styret og pikkpakket for en time søvn,hehehe.

men det ble jo greit til slutt.grøt,kaffe,å en lillebror som vimsa å gikk overalt.været ble nydelig.nesten strjerneklart å fint.et ørlite blaff av julestemning mens vi sprang med fakkler.neste gang skal jeg sørge for at vi kjører en time før start...

håper resten av førjulstia blir mer vellykka...

men jeg tenker det blir som før jeg.siden jeg er selveste fru treig å for seint ute i alt =)

fredag har vi spilleoppdrag,og søndag arrangerer vi julegrantenning.det gleder jeg meg til,selv om jeg må lage godis på spreng.

jaja,fikk jo kapra en bit "god følelse" i kveld da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stressguri, dette har ikke kroppen din godt av!

Bra at det ble greit tilslutt da :o)

Bra at du fikk litt førjulsstemning.

Bra at ungene koste seg.

Bra at borrelåsgutten fikk seg en hvil.

...og de godisene: MÅ du virkelig lage så mye?

Kan du ikke halvere oppskriften i år?

Skrevet

Du gir også oss en aldri så liten julestemning.. Trenger det for regnet bøtter ned på vestlandet i dag. Snøen er for lengst regna bort. Kanskje for i år. Vi har i alle fall lov til å håpe!!

Ingenting er som korpsmusikk, julegran og fakler.. får nesten tårer i øynene jeg.

Nok knalltøft å mobilisere hele bataljonen i heimen, få dem ut dørene, i bilen og spurte avgårde.. Vi har det nesten alltid slik vi også når vi skal noe:-)

Alltid sist.. eller litt sent...

Lykke til med spilleoppdrag og tenning av julegrana..

Skrevet

Høres ut som en førstresset kveld,men en koselig førjulsstemning :))

Synes neste at uansett hvor godt man planlegger så er det ett eller annet som dukker opp i siste liten,og så blir det tut og kjør alikavel :)

Håper dere får det fint på søndag,englegutten er med han vet du,i tanker og minner.

Og neste år kan du ta med lillesøster,og fortelle henne om brorens glede av musikken og lysene :))

God klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...